Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:59:53 GMT

دو خبر از ورزش نونهالان گیلان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۳۱۲

دو خبر از ورزش نونهالان گیلان

به گزارش خبرنگار ایرنا این دوره از مسابقات کشتی آزاد نونهالان گیلان به مدت دو روز (بیست و هفتم و بیست و هشتم تیرماه) و به میزبانی آستانه اشرفیه با شرکت ۲۸۶ کشتی گیر از ۵۸ باشگاه شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد و کشتی گیران نونهال در ۱۲ وزن با هم به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات تیم کشتی نونهالان آستانه اشرفیه به مربیگری جواد نوروزی با کسب دو مدال طلا و چهار مدال نقره به مقام قهرمانی دست یافت، تیم تالش با کسب یک مدال طلا و سه مدال برنز دوم شد و شهرداری آستارا نیز با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز مقام سومی را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات اول این دوره از مسابقات که با حضور ۲۰ داور برگزار شد، برای حضور در مسابقات انتخابی کشور (اواخر مردادماه برگزار می‌شود) به اردوی تیم منتخب گیلان دعوت می‌شوند.

در حاشیه برگزاری این دوره مسابقات از سه داور پیشکسوت آستانه‌ای شامل ابوذر مزاری، علیرضا ندیمی و محمد محمدی خواه و همچنین دو داور پیشکسوت ملی و بین المللی گیلان افشین راد مرد و رضا علی اصغری تجلیل شد.

آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

برترین جودوکاران نونهال گیلان انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت های جودو قهرمانی نونهالان پسر استان گیلان ۶۸ جودوکار از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در ۱۱ وزن در بخش لشت نشا شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند و در پایان در وزن ۳۴ کیلوگرم امیرحسین بالحق از رشت عنوان قهرمانی را کسب کرد و امیرحسین کنگری از لوشان در مکان دوم قرار گرفت و در رقابت های وزن ۳۸ کیلوگرم هومن گل یوسفی و کیارش اصغرنیا هر دو از رشت به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را تصاحب کردند.

همچنین در رقابت های وزن ۴۲ کیلوگرم امیرحسین موفق از رشت عنوان نخست را کسب کرد و آراد میرزایی از تیم بندر و کشتیرانی انزلی مقام دوم را به دست آورد و در رقابت های وزن ۴۶ کیلوگرم نیز عرفان درخشنده از رشت به مقام قهرمانی رسید و محمدجواد جمشیدی دیگر جودوکار نونهال شهرستان رشت دوم شد.

در پایان رقابت های وزن ۵۰ کیلوگرم نیز مانی عرفانی از رشت به مقام قهرمانی دست یافت و شاهرخ آجودانی از تالش مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و در رقابت های وزن ۵۵ کیلوگرم امیرمحمد قربانی و مهران دوستار هر دو از تالش به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند.

در رقابت های وزن ۶۰ کیلوگرم علی نوروزی از رشت مقام قهرمانی مسابقات جودو نونهالان گیلان را کسب کرد و مهدی باستان از رشت نیز در مکان دوم قرار گرفت و در رقابت های وزن ۶۶ کیلوگرم ایلیا خرم روز از تیم بنادر و دریانوردی عنوان قهرمانی را کسب کرد و امیرارسلان استیکی از رشت مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

همچنین در پایان رقابت های وزن ۷۳ کیلوگرم رسام احمدی از بنادر و دریانوردی انزلی به مقام قهرمانی دست یافت و مانی ضمیری از بندرانزلی در مکان دوم این وزن قرار گرفت و در رقابت های وزن ۸۱ کیلوگرم مبین نظری دیگر جودوکار بندرانزلی مقام قهرمانی را تصاحب کرد و علی رضا وسایلی از تیم بنادر و دریانوردی در مکان دوم ایستاد.

در پابان رقابت های وزن ۸۱+ کیلوگرم امیررضا امان پور از تالش به مقام قهرمانی رقابت های جودو نونهالان گیلان در این وزن دست یافت و علی اصغر نوجوان دیگر جودوکار شهرستان تالش نیز در مکان دوم این وزن قرار گرفت.

۷۲۸۵/‏۷۲۸۷/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی اعلام شد
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد