Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان  اظهار داشت: یکی از ستادهای فعال کشور در راستای اقتصاد مقاومتی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی با اشاره به اهمیت و تقویت اصل درون‌‌زا بودن سیاست اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: همه ی دستگاه‌های اجرایی از تولیدات داخلی خصوصاً تولیدات استان حمایت بیشتری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرپرست استانداری گیلان در بخش دیگری از سخنانش گفت: سازمان‌های نظارتی، اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های اقتصادی، کارکنان و کسانی که به هر نوعی در موضوع قاچاق دچار آلودگی شده‌اند را شناسایی، بررسی و رسیدگی و با آنان برخورد جدی قانونی کنند.   وی با اشاره به دستور العمل شیوه نامه بازرسی از خودروها با تشخیص مبارزه به ظن قاچاق تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف خود احترام و کرامت انسانی شهروندان را رعایت کند.   دکتر زارع با بیان اینکه نظارت بر کالاهای سلامت محور و تجهیزات پزشکی به جهت اهمیت و ضرورت حفظ سلامت و زندگی مردم علاوه بر پیشگیری از آسیب های مخرب اقتصادی آن خاطر نشان کرد: برای تحقق این هدف هم باید از طریق اقدامات فرهنگی و آموزشی کوشش کنیم تا با افزایش شناخت مردم به ویژه بانوان توفیقات بیشتری حاصل آید.   سرپرست استانداری گیلان در پایان تصریح کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی و محاکم قضایی نیز عاملی بازدارنده است که با ایجاد شعب جدید تسهیل می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی ترویج فرهنگ صدا و سیما قاچاق قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد