Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:50:45 GMT

کشف ۹ راس دام سنگین قاچاق درخدابنده

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۴۵۲

کشف ۹ راس دام سنگین قاچاق درخدابنده

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ محسن غنیمتی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه انتظامی کرسف شهرستان خدابنده حین کنترل خودرو‌ها در محور قیدار به بیجار به یک دستگاه کامیون خاور و یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران در بررسی مدارک و اوراق بارنامه و در بازرسی این خودرو تعداد ۹ راس گاو فاقد مجوز حمل کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده در خاتمه با اشاره به دستگیری ۳ نفر متهم، اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی گاو‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.   انتهای پیام/ن   کشف دام قاچاق در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر گفت: مأموران پليس امنيت اقتصادی حين كنترل خوروهای عبوری در يكی از محورهای مواصلاتی به يک دستگاه وانت سايپا مشكوک و اين خودرو را به منظور بررسی بيشتر متوقف كردند.
 
سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از اين خودرو مقادير قابل توجهی مواد غذايی قاچاق كه فاقد هرگونه فاكتور خريد و مجوز حمل بود، كشف کردند.
 
مشهدی با اشاره به معرفی يک متهم به اداره تعزيرات حكومتی، ادامه داد: ارزش كالاهای قاچاق كشف شده برابر نظر كارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
 
وی با تشکر از همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصريح كرد: قاچاق كالا ضربات سنگينی به اقتصاد كشور وارد می كند و پليس با قاطعيت با متخلفات برخورد می كند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • توقیف بنز قاچاق میلیاردی در زنجان
  • بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد