Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:07:28 GMT

بایرن مونیخ3-1رئال؛ ژرمن‌ها از پس زیدان برآمدند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۴۷۱

بایرن مونیخ3-1رئال؛ ژرمن‌ها از پس زیدان برآمدند

بایرن مونیخ در جریان رقابتهای اینترنشنال چمپیونزلیگ موفق شد رئال مادرید را در شهر هیوستون تگزاس با نتیجه 3-1 شکست  دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان رقابتهای انیترنشنال چمپیونزلیگ، دو غول اروپایی بایرن مونیخ و رئال مادرید در شهر هیوستون تگزاس به مصاف هم رفتند و این بایرن بود که موفق شد با نتیجه 3-1 از پس غول اسپانیایی برآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید بازی را بهتر شروع کرد و کریم بنزما در همان اوایل بازی، مانوئل نویر، سنگربان بایرن را محک زد اما نویر موفق شد در دقایق 5 و 11 ضربات بنزما را دفع کرده و مانع از فرو ریختن دروازه‌اش شود. بایرن بر خلاف جریان بازی در دقیقه 16 به گل اول خود رسید. توماس مولر، داوید آلابا را با یک پاس خوب به سمت محوطه جریمه رئال روانه کرد و پاس او به کورنتین تولیسو رسید تا تولیسو با دو ضربه سرانجام توپ را از خط دروازه رئال عبور دهد. با اینکه تیاگو می‌توانست در دقیقه 30 برتری بایرن را دو برابر کند اما رئال در نیمه اول تیم بهتر میدان بود اما نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند تا بازی در این نیمه با همین نتیجه به پایان برسد.

 

 

در نیمه اول نیکو کوواچ، سرمربی بایرن بارها در حال تبادل نظر جدی با هانسی فلیک، دستیار خود دیده می‌شد. آنچه بین این دو مربی گذشت در نیمه دوم باعث شد بایرن عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد و تیم آلمانی در نیمه دوم به تیم برتر میدان تبدیل شد.

 

توپ بلندی که نیکلاس سوله به درون محوطه جریمه رئال ارسال کرد سرانجام رابرت لواندوفسکی را با موقعیت مناسبی روبرو کرد و مهاجم لهستانی توانست کیلور ناواس، سنگربان رئال را شکست داده و با شوتی کم‌ارتفاع به گوشه دروازه، گل دوم بایرن را به ثمر برساند.

بایرن حالا تیم حاکم میدان بود و سرژ گنابری در دقیقه 70 سومین گل بایرن را وارد دروازه غول مادرید کرد. بایرن می‌رفت که بازی را با همین نتیجه به پایان برساند اما کارت قرمزی که سون اولریش، دروازه‌بان تعویضی این تیم دریافت کرد جریان بازی را تغییر داد. اولریش به دلیل خطایی که روی رودریگو، مهاجم رئال در موقعیتی تک به تک انجام داد از سوی داور کارت قرمز گرفت رودریگوی برزیلی بعد از این برخورد روی زمین افتاد و داور مسابقه حکم به اخراج سنگربان بایرن داد. رودریگو که حالا از روی زمین برخاسته بود پشت ضربه آزاد ایستاد و تنها گل رئال را وارد دروازه آلمانی‌ها کرد.

 

 

گلهای بازی:

کورنتین تولیسو (16)- رابرت لواندوفسکی (67)- سرژ گنابری (70) – رودریگو (85)

 

ترکیب دو تیم و تعویض‌ها:

بایرن مونیخ: نویر (46اولریخ)- کمییچ- بواتنگ- مارتینس (46سوله)- آلابا(73زایسر، 83 هوفمان)- تیاگو (59گورتسکا)- آرپ (46گنابری)- تولیسو (72سینگ)- رناتو سانچس (46پاوارد)- کومن(59دیویس)- مولر(46 لواندوفسکی)

رئال مادرید: کورتوا(46 ناواس) - کارواخال(46 جاوی هرناندس)- واران (46 آدریان دلافونته)- سرخیو راموس(46ناچو)-مارسلو(46 مندی)- ایسکو(46 رودریگو) - کروس(46 کوبو) - آسنسیو(46 لوکاس واسکس) - مودریچ(46 سوانه)- بنزما(46 یوویچ)- ادن آزارد (46 وینسیوس جونیور)

 

 

 

رئال مادرید بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگا امشب دو تیم پرطرفدار رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد که با ۷۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

دو تیم با ترکیب زیر به میدان خواهند رفت:

رئال مادرید

دروازه‌بان: لونین
مدافعان: کاماوینگا، شوامنی، رودیگر، وازکز
هافبک‌ها: کروس، مودریچ، والورده و بلینگام
خط حمله: رودریگو، وینیسیوس

بارسلونا

دروازه‌بان: تراشتگن
مدافعان: کانسلو، کوبارسی، آرائوخو و کُنده
هافبک‌ها: کریستنسن، گوندوغان و فرانکی دِیونگ
خط حمله: رافینیا، لامینه یامال، لواندوفسکی

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898052

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد