Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@07:50:26 GMT

وای سکه‌هام ریخت!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۴۹۸

وای سکه‌هام ریخت!

آفتاب‌‌نیوز :

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سکه قیمت سکه حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیمنه پوشالی اسراییل با سیلی مقتدرانه ایران فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی و محسن افشارچی روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای افزودند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایتگری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ به دستور مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا وارد میدان عمل شد و در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تأمین مطالبه به حق ایران به منظور تنبیه متجاوز با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرد و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان تاکید کردند: پاسخ و سیلی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، نقطه عطفی فراموش نشدنی در تاریخ امت اسلامی بود و هیمنه پوشالی این رژیم جعلی و دست نشانده را فرو ریخت.

خاتمی و افشارچی افزوند: این پاسخ، حق طبیعی ایران اسلامی در دفاع از خود، حاکمیت ملی و سرزمینی براساس قوانین بین المللی بود چرا که جامعه جهانی از مجازات رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد ناتوان است.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان افزودند: ملت‌های منطقه سال‌ها منتظر یک اقدام مقتدرانه و تنبیهی علیه این رژیم بودند و جمهوری اسلامی ایران با این پاسخ قاطع و دشمن شکن ثابت کرد که مانند همیشه به وعده خود عمل می‌کند و مانند رژیم‌های ترسو و خائن منطقه نیست.

خاتمی و افشارچی ادامه دادند: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا موضع خود را در برابر ظلم و طاغوت مشخص و آن را با افتخار بیان کرده است و امیدواریم به زودی زود شاهد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل باشیم.

کد خبر 6079468

دیگر خبرها

  • فیلم| رئیسی: وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت
  • رئیسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • کتانی قرمز ژیلا صادقی صداوسیما را به هم ریخت
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • هیمنه پوشالی اسراییل با سیلی مقتدرانه ایران فرو ریخت
  • پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز/سکه ۲ میلیون تومان ریخت
  • قیمت سکه و طلا باز هم ریخت/ سکه ۱.۶ میلیون تومان ارزان شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت