Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت:مردم زنجان استقبالی برای پروازهای هوایی عتبات عالیات ندارند و به همین دلیل پرواز هوایی محقق نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فرامرز بایایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر سفر عتبات عالیات زنجان در کمترین شرایط قرار گرفته است و به دلیل گرمی هوا درخواست ها کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سفر عتبات عالیات بنا به نیازهایی که پیش می آید دارای متقاضی می شود، افزود: در حال حاضر قیمت سفر زمینی عتبات عالیات یک میلیون و 730 هزار تومان است.

این مسئول از حذف ویزای 50 دلاری عتبات عالیات خبرداد و گفت: همچنین مردم در اربعین نیز بدون ویزا به عتبات سفر می کنند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر فقط هزینه های جاری عتبات عالیات دریافت می شود،ادامه داد: مردم با دفاتر زیارتی مجاز به عتبات عالیات سفر کنند.

بابایی از فعالیت 22 دفتر زیارتی زیر نظر حج و زیارت در استان زنجان خبرداد و گفت: این دفاتر زیارتی دارای مجوز بند پ سازمان حج و زیارت بوده و امور زیارتی را انجام می دهند.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص عتبات عالیات هوایی،گفت: بارها این موضوع را بررسی و عملی کردیم، متاسفانه در زنجان ظرفیت پرواز وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمی توان هواپیمایی را چارتر کرد درحالی که نتوان زائر مورد نیاز را تامین کرد.

بیشتر بخوانید اعزام 1330 زنجانی به عتبات عالیات آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات

 مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه این جور فعالیت ها در سال های گذشته انجام شد اما ظرفیت هوایی محقق نشد، افزود: مردم زنجان دنبال هزینه های پایین بوده و هجوم به ارزانی زیادتر است.

بابایی قیمت پروازهای هوایی عتبات را دو برابر زمینی عنوان کرد و گفت: در صورت عدم استقبال زائران نمی توان خسارت های ناشی از عدم پر شدن پرواز را جبران کرد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه استعدادها ارزیابی و بررسی شده و هرگز زمینه ای یافت نشده است،افزود: در ایام عید چند پرواز هوایی می گیریم اما ایستگاه پروازی ما تهران است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه ها خبر داد.

یازرلو با اشاره به شرایط رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دلیل بسته شدن تعدادی از فرودگاه های کشور، اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته و گزارشات واصله، از ابتدای بازگشایی فرودگاه های کشور و رفع محدودیت های وضع شده با کمال تأسف برخی از شرکت های هواپیمایی، چارتر کنندگان پرواز، دفاتر فروش بلیت و سایت های فروش آنلاین به قصد انتفاع مالی بیشتر از شرایط غیر مترقبه به وجود آمده و بدون توجه به رعایت حقوق مسافران، رویه و مقررات تغییر یا ابطال غیر داوطلبانه بلیت، مغایر با اهداف بخشنامه صادره ی این سازمان در تاریخ ۲۶ فروردین ماه، با طرح ایرادات یا فرضیات مختلف از رسیدگی شایسته به امور مسافران خودداری کرده اند. همچنین با اخذ جرائم و دریافت مابه التفاوت کلاس پروازی و غیره از مسافران، ضمن اضرار مالی به مسافران، موجب نارضایتی عمومی شده اند.

وی افزود: بنابراین سازمان هواپیمایی کشوری به هر یک از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار می دهد هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، عدم تخصیص جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود در پروازها به مسافران جدید به دقت رصد و به هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده، مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه های تهران) ارجاع خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • از سرگیری پروازهای قطر به ایران
  • وضعیت ترافیک هوایی منطقه در حال حاضر (تصویر)
  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران
  • ده‌ها شرکت هواپیمایی پروازهای خود به اراضی اشغالی را لغو کردند