Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ یکم اسفند سال ۹۵ پس از قتل مرد ۷۰ ساله به نام مرتضی داخل خانه اش واقع در شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شواهد نشان می‌داد این مرد به دست دختر بزرگش به نام شیما ۵۰ ساله کشته شده است. در حالی که پلیس به خانه مرد سالخورده رفته بود شیما به پلیس آگاهی رفت و تسلیم پلیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دادگاه

شیما دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه سه خواهر شیما در جایگاه ویژه ایستادند و برای وی حکم قصاص خواستند.

وقتی شیما 50 ساله در جایگاه ویژه ایستاد ،گفت :آن روز وقتی از باشگاه بیرون آمدم متوجه شدم مادرم بارها با گوشی موبایلم زنگ زده است .وقتی به او زنگ زدم گفت بار دیگر با پدرم درگیر شده است و پدرم او را از خانه بیرون انداخته است .من به خانه پدرم رفتم تا آنها را به هم آشتی دهم و وسایلی را که برای خانه خریده بودند به آنها تحویل بدهم.

وی ادامه داد: من وقتی به خانه آنها رسیدم پدرم به محض دیدن من شروع به فحاشی کرد .او می گفت من مقصر هستم که دفعه قبل که مادرم قهر کرده بود واسطه شدم و او را به خانه برگرداندم .پدرم به صورتم سیلی زد و ناسزا گفت. من به طبقه سوم رفتم تا او شاید آرام تر شود . اما چند دقیقه بعد پدرم به طبقه سوم آمد و مراهل داد. در آن لحظه کیفم روی زمین افتاد و همه وسایلی که برای آنها خریده بودند روی زمین ریخت .

برای خانه پدرم دو چاقو آشپزخانه هم خریده بودم. چاقو ها را از روی زمین برداشتم و به سوی پدرم برگشتم که همان موقع پدرم به سمتم حمله کرد و در آن میان چاقو به سینه و گردن او برخورد کرد. من واقعا قصد کشتن  پدرم را نداشتم .

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود و به شدت اشک می‌ریخت گفت:من شرمنده خانواده هستم. باور کنید نمی‌خواستم پدرم را بکشم و مرگ او یک اتفاق بود.

بنابه این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران پلیس آگاهی دستور کار پلیس زمین قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: کودک پنج ساله‌ای در بازی با اسلحه و تیراندازی غیر عمد، خاله ۱۵ ساله خود را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ نبی اله قاسمی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه بر اثر تیراندازی غیر عمد یک پسر بچه پنج ساله (خواهر زاده) با تفنگ «برنو» دختر نوجوان (خاله) به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید بصورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند