Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، محمد علی وکیلی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت: جریان اصلاح طلب یک طیف است و فرد خاصی را به عنوان سخنگو نداشته و موضع یک شخص را نمی‌توان موضع کل جریان اصلاح طلب دانست.

وکیلی با بیان اینکه رویکرد اصلاح طلبان همواره صندوق رای بوده است، افزود: در هیچ شرایطی این جریان  و اشخاصی که در این طیف قرار گرفته با صندوق رای قهر نکرده و شرطی هم  برای آن نخواهد گذاشت چراکه ماهیت اصلاحات به همراهی با صندوق رای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید حجاریان و مصطفی تاجزاده از کسانی بودند که در روزها و ماه های گذشته طرح مشارکت مشروط اصلاح طلبان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد را رونمایی کرده بودن که باعث اختلاف نظرها و انتقاداتی در میان شخصیت های این جریان شد.  

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و معاون اول دولت اصلاحات روز گذشته  نیز از حضور تاثیر گذار این جریان در انتخابات سخن به میان آورده بود. 

مدیر مسئول روزنامه ابتکار از لزوم تمکین همه شخصیت های اصلاح طلب به صندوق رای سخن به میان آورد و اظهار داشت: تمکین اصلاح‌طلبان به صندوق رای علی رغم مساعد نبودن شرایط حاکم و رقابت نابرابری با رقیب داشت باشد, الزامی است و اصلاح طلبی در مسیر حفظ حقوق ملت هیچ روزنه و دریچه کوچکی را نخواهد بست. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تایید طرح مشارکت مشروط توسط رئیس دولت اصلاحات را بعید دانست و خاطرنشان کرد: رئیس دولت اصلاحات که در مجلس هفتم و شرایط ویژه آن دوران در انتخابات شرکت می کند و تتنگنا و محدودیت ها را بهانه عدم مشارکت نمی‌کند؛ حتما شرایط فعلی را مساعد تر و بهتر برای مشارکت خواهد دانست و از دوستان خودش نیز دعوت به شرکت خواهد کرد. 

وکیلی ادامه داد: ما نهادی مثل شورای عالی سیاست گذاری و نمادی مثل رئیس دولت اصلاحات را داریم که تصمیم گیری‌ها براساس نتیجه‌گیری های شورای عالی خواهد بود و هیچ فردی به نام جریان اصلاح طلب مسیری خلاف گفتمان این جریان را نمی‌تواند انتخاب کند چرا که گفتمان اصلاحات، تمکین به صندوق رای است. 

مدیر مسئول روزنامه ابتکار در پایان از احتمال تغییر لیست جریان اصلاح طلب برای انتخابات اسفند ماه نسبت به انتخابات دوره دهم خبرداد.   

منبع: نماینده

کلیدواژه: اصلاح طلبان فراکسیون امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قانون مالیات بر سوداگری از مهم‌ترین قوانین ما در مجلس یازدهم است که باعث تضعیف سوداگری و رساندن آن به کمترین میزان و تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از تصویب این قانون آن است که بخش غیرواقعی و سوداگری در بازارهای سکه، طلا، ارز، خودرو و املاک کم و جمع شود.

کد خبر 6086213 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است