Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی پور غلامحسین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالای داخلی ماموران پلیس آگاهی و کارکنان انتظامی کلانتری ۱۵ و پاسگاه همت آباد در بازرسی از خودروهای مشکوک موفق به کشف ۱۲ دستگاه کولر گازی، ۴ دستگاه ماشین لباسشویی، دو دستگاه تلویزیون ال ای دی و ظرفشویی، یکدستگاه یخچال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار دشت: همچنین ۲ هزار و ۴۵ کیلوگرم تخمه آفتابگردان، ۴۷۰ کیلوگرم بادام هندی و ۱۴۰ کیلوگرم تخمه کدو از نوع قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: کارشناسان ارزش لوازم قاچاق کشف شده را حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآور کرده اند و در این رابطه خودروهای توقیفی به پارکینگ دلالت و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

۷۱۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی بندرعباس، از شناسایی و کشف یک دستگاه موتورسیکلت یاماها ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس علی‌یاری روز جمعه در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه قاضی بندرعباس در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق برخورد و دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که در یک عملیات پلیسی متوقف و در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد موتورسیکلت یاماها بدون مدارک و مجور قانونی و قاچاق است.

این مسئول انتظامی، ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی هشت میلیارد ریال عنوان کرد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • توقیف کاروان کامیون‌های حامل شیرخشک قاچاق در کرمانشاه
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای طرح نوروزی
  • گازوئیل ایران با ۱۰۰ برابر قیمت بالاتر قاچاق می‌شود
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • معضل بارنامه‌های جعلی/ قاچاق گازوئیل با ۱۰۰ برابر قیمت