Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، یک مقام مسئول در وزارت هواپیمای شهری مصر اعلام کرد که سفارت بریتانیا در قاهره تأکید کرده است که تصمیم تعلیق پروازها به قاهره از سوی وزارت خارجه و یا حمل‌و‌نقل این کشور صادر نشده است.

این منبع تأکید کرد که این اطلاعات از طریق هماهنگی بانماینده این شرکت بریتانیایی در قاهره بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت هواپیمایی شهری، هواپیماهای شرکت «السعه المقعدیه» وابسته به شرکت«هواپیمایی مصر» به مقصد لندن را افزایش داده و یک هواپیمای جدید از نوع «بویینگ ۷۸۷ دریم لاینر» را برای تسهیل پرواز هوایی به فرودگاه «هیثرو» بریتانیا در دوره تعلیق پروازها اختصاص داده است. 

«احمد فوزی» رئیس شرکت بندر هوائی قاهره  تأکید کرد که خطوط هوایی بریتانیا «بریتیش ایروایز» همتای مصری خود را در جریان قوانین امینتی و سلامتی خود در فرودگاه قاهره قرار نداده است.

فوزی تأکید کرد که تصمیم بریتانیا برای تعلیق پروازها به قاهره به مدت یک هفته یک موضوع داخلی است». 

خطوط هوایی بریتانیا پیش از این با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پروازهایش به مقصد قاهره را به منظور ااقدام پیشگیرانه در ارزیابی وضعیت امنیتی فرودگاه قاهره به مدت یک هفته به حالت تعلیق در می‌آورد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بریتانیا مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش صدای ایران به دنبال تمدید صدور نوتام هوانوردی، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور، تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • عملیات پروازی در فرودگاه مهرآباد از سر گرفته شد
  • ۴۵ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه امام باطل شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام (ره) تا فردا باطل شد
  • ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین۱۴۰۳ تمدید شد
  • ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد
  • پروازهای فرودگاه امام (ره) تا فردا باطل شد
  • اطلاعیه فرودگاه‌های کشور درباره کنسلی و لغو پروازها
  • ازسرگیری فعالیت خطوط هوایی رژیم صهیونیستی/رامون همچنان تعطیل است!
  • بیانیه وزارت دفاع انگلیس در واکنش به حمله پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل