Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مظلومي مدير عامل بيمه تعاون در حاشيه حضور در همايش روز ملي صنعت و معدن در تبريز ، در نشست خبري با اصحاب رسانه و خبرنگاران دفاتر خبري استان آذربايجان شرقي پاسخگوي سوالات آنان شد .
به گزارش خبرگزاري آريا، مظلومي مدير عامل بيمه تعاون در حاشيه حضور در همايش روز ملي صنعت و معدن در تبريز ، در نشست خبري با اصحاب رسانه و خبرنگاران دفاتر خبري استان آذربايجان شرقي پاسخگوي سوالات آنان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نشست که در مرکز همايشهاي پتروشيمي تبريز برگزار شد مديرعامل بيمه تعاون در پاسخ به سوالي در خصوص وضعيت بدهي شرکت خودروساز به صنعت بيمه بيان داشتند : شرکت خودروسازي سايپا به شرکت‌هاي بيمه بدهکار است و شرکت‌هاي بيمه نيز از صدور بيمه‌نامه به اين شرکت خودروساز اجتناب مي‌کنند، اين در حاليست که سايپا پول بيمه شخص ثالث را از مشتريان به صورت نقد دريافت مي‌کند.
دکترمظلومي در ادامه اين نشست با اشاره به دو خدمت جديد بيمه تعاون، گفت: بيمه‌نامه ويژه براي جبران افت قيمت خودروهاي زيان ديده و بيمه درمان خانواده در اين شرکت ارائه مي‌شود. پيش از اين شرکت‌هاي بيمه فقط براي گروه‌هاي بالاي 50 نفر و آن هم از طريق کارفرما بيمه درماني در نظر مي‌گرفتند، ولي اين بيمه نامه به صورت انفرادي نيز از سوي بيمه تعاون ارائه مي گردد .
وي با بيان اينکه بيمه تعاون، تنها بيمه تعاوني کشور است، گفت: اين بيمه 700 سهام‌دار دارد که عمده سهام‌داران آن شرکت‌هاي تعاوني ، موسسه ملل و بانک توسعه تعاون است.
وي با تأکيد بر اينکه توجه ما روي کيفيت است نه ميزان سهم‌ از بازار، بيان کرد: نزديک 30 شرکت بيمه وجود دارد که پس از جدا کردن يکي از شرکت‌هاي دولتي، حدود دو درصد از بازار، سهم مابقي بيمه‌ها است که سهم ما نيز از بازار تقريباً همين اندازه است.
ايشان با بيان اينکه رعايت رضايت‌مندي تمامي ذي نفعان از اهداف‌مان است، بيان کرد: استراتژي رقابتي بيمه تعاون در مقابل ساير بيمه ها، بر اساس جلب رضايت مشتري است که با برنامه ريزي ويژه خود، به دنبال بالا بردن سطح رضايتمندي تمام ذينفعان از جمله سهام داران، بيمه گزاران، زيان ديدگان ، شبکه فروش و کارکنان شرکت بيمه است.
مظلومي با تأکيد بر اينکه بيمه تعاون شرکت خصولتي نبوده و صد درصد به بخش تعاون مربوط است، خاطرنشان کرد: برخي از شرکت‌هاي بيمه تمرکز ويژه‌اي در برخي حوزه‌ها دارند؛ اما استراتژي ما «تنوع» بوده و در همه‌ي زمينه‌ها از قبيل بيمه شخص ثالث، درمان، آتش‌سوزي و ... بيمه نامه صادر مي‌کنيم.
وي با بيان اينکه دوست داشتيم با بيمه‌گرهاي معتبر بين المللي همکاري کنيم، خاطرنشان کرد: بيمه‌گر‌هاي خارجي به دليل شرايط تحريم‌ها از بازار بيمه ايران خارج شده‌اند. تعدادي از اين شرکت‌ها براي سرمايه‌گذاري در ايران علاقه‌مند بودند که تحريم‌ها باعث شده ديگر رغبتي براي همکاري با صنعت بيمه نداشته باشند.
مديرعامل بيمه تعاون ادامه داد: بيمه تعاون پس از برجام، با قوي‌ترين بيمه دنيا قراردادي براي يک پروژه منعقد شده بود و در صورت فراهم شدن شرايط، همکاري با بيمه‌هاي بين المللي خواهيم داشت.
مديرعامل بيمه تعاون به فرصت هاي خاص اين بيمه براي شرکت هاي تعاوني اشاره کرد و افزود: اين شرکت اخيرا تفاهم نامه اي با اتاق تعاون ايران امضا کرده است که مطابق آن يک سري تخفيفات، مزايا و شرايط خاص پرداخت براي شرکت هاي تعاوني در نظر گرفته شد و به اداره کل تعاون هاي استان ابلاغ شده است.
مدير عامل بيمه تعاون با اشاره به ضعف بيمه‌هاي اجتماعي، گفت: به اذعان کارشناسان، صندوق‌هاي بيمه اجتماعي شرايط اقتصادي خوبي ندارند، ولي شرايط صنعت بيمه بازرگاني بسيار خوب است که يکي از دلايل آن، نظارت سخت گيرانه و منطقي بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران است؛ به طوري که مردم اطمينان دارند که شرکت‌هاي بيمه محکم و توان‌گر هستند و بيمه تعاون نيز جزو بهترين شرکت‌ها بوده و به بيمه‌گذار اطمينان مي‌دهد که توان مالي قوي پشت بيمه نامه خريداري شده وجود دارد.
ايشان از افزايش سرمايه بيمه تعاون به 150 ميليارد تومان خبر داد و افزود: الزامات قانوني سرمايه شرکت را رعايت کرديم و با شرايط مناسب در بورس قرار داريم.
وي ادامه داد: در حال حاضر بيمه تعاون 45 نمايندگي در آذربايجان شرقي دارد که سياست اعطاي اين نمايندگي ها بر اساس رفع نياز استان و اعطاي بهترين و سريعترين خدمات بوده است، همچنين چشم انداز بيمه تعاون براي گسترش نفوذ بيمه اي و شبکه فروش، افزايش سه برابري نمايندگان ظرف سه سال آينده است .
ايشان با تاکيد بر اينکه شفاف سازي عملکرد و افزايش اعتماد مشتري از وظايف بديهي شرکت هاي بيمه اي است، بيان کرد: تمام کساني که از ما خسارت مي گيرند و يا خدمات بيمه اي به آنها ارائه مي دهيم ، پيگيري مي کنيم و رضايت مشتري را مي سنجيم و با سنجش رضايت مشتريان و زيان ديدگان و تجزيه و تحليل آن تصميماتي جهت افزايش رضايت اتخاذ مي کنيم .
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، یوسف شعبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر با بیان اینکه این افزایش نشان از رشد قابل توجه اشتغال پایدار در طول یک سال دارد، اظهار داشت: از بین یک هزار و ۸۵۰ نفر از جمعیت استان، ۸۰۹ هزار و ۳۴۴ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه ۲۴ هزار و ۲۱۴ واحد در استان در حوزه خدمات، صنعت و کشاورزی مشمول قانون و تامین اجتماعی است، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان داریم.

وی در ادامه بیان کرد: تا سقف ۵۴ ماه زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند و این مهم با توجه به سابقه فعالیت اعمال می‌شود.

شعبانی به تعداد ۱۴۴ هزار و ۱۴۳ نفر شاغل معادل ۲۶.۵ درصد شاغلان استان در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: ۱۶۱ هزار و ۵۵۰ نفر معادل ۲۹.۷ درصد شاغلان در بخش صنعت و ۲۳۸ هزار و ۲۴۴ نفر معادل ۴۳.۱۸ درصد شاغلان در حوزه خدمات مشغول هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه اداره کار در پنج بخش و مدیریت مستقل ارائه خدمت می‌دهد، ادامه داد: در حوزه روابط کار با چهار زیر بخش همچون هیأت‌ها، بازرسی با هدف صیانت از نیروی کار، بخش تشکلات کارگری و کارفرمایی با فعالیت ۲۵۰ تشکل در استان و بیمه بیکاری با حمایت از پايداری اشتغال شماری از اقدامات حوزه روابط کار است.

وی عنوان کرد: در این زمینه کاهش زمانی رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی با حدود ۲۳ روز، تمرکززدایی با استقرار هیأت‌های حل اختلاف در شهرستان‌ها و برگزاری آموزش‌های مستمر روابط کار بین کارگر و کارفرما با جدیت دنبال و انجام شده است.

شعبانی با تاکید بر اینکه در حوزه تعاون نیز اقدامات درخوری صورت گرفته است، اظهار داشت: یک هزار و ۳۰۰ تعاونی فعال در بخش تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان در حال فعالیت است اگرچه کمک به تشکیل، نظارت و توسعه تعاونی‌ها نیز هدفگذاری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ۱۱ تعاونی به مرحله ملی راه یافتند به طوری که ۲ تعاونی برتر ملی انتخاب شدند، افزود: ظرفیت‌های لازم برای رشد تعاونی‌ها با توجه به اهداف برنامه هفتم توسعه در استان مهیاست.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه اشتغال و کارآفرینی نیز سه هدف با قوت پیگیری شده به نحوی که توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی پیگیری می‌شود، بیان کرد: اعطای تسهیلات مشاغل خرد خانگی، تسهیلات تبصره ۱۸ و تسهیلات حمایتی شماری از این اقدامات در این زمینه به شمار می‌رود به طوری که استان آمار درخوری همچون جذب ۱۱۴ میلیارد تومان تسهیلات طی سال ۱۴۰۲ را در کارنامه دارد.

شعبانی با بیان اینکه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش رفاه اجتماعی عملکرد برجسته‌ای داشته است، گفت: اجرای گسترده طرح کالابرگ الکترونیکی با هماهنگی ۴ هزار فروشگاه، اجرای موفق طرح ملی یارانه‌ها با هدف عدالت محوری در کشور و ایجاد افزایش سرانه ورزشی کارگری در استان برخی از اقدامات اداره کار و رفاه اجتماعی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه اداره کار ۱۶ رتبه برتر کشوری در سال ۱۴۰۲ را کسب کرده است، بیان کرد: اداره کار و رفاه اجتماعی استان سال پیش در پنج بخش صد درصد برنامه ابلاغی را محقق و رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی در بخش دیگر همدان را استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی دانست و ادامه داد: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضایی معرفی شده است.

شعبانی با تاکید بر اینکه حضور کارگران اتباع خارجی باید قانونی باشد، عنوان کرد: در حال حاضر حدودا ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره‌ به اینکه حوادث ناشی از کار استان طی سال گذشته ۳۰۰ حادثه کارگری بوده است، اظهار داشت: از این میزان، ۲۵ حادثه منجر به فوت شده اگرچه ۲۴ درصد از حوادث ناشی از کار استان طی سال پیش کاهش یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۸۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی در حوزه کارگری طی هفته تجلیل از کارگران در استان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی