Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روزی است که با چرخیدن در فضای مجازی با تصویر پیر شده خیلی از دوستان خود مواجه شده‌اید. برخی از مشهورترین چهره‌های ایران و جهان نیز تصاویر پیر شده خود را منتشر کرده‌اند.

به همبن بهانه و در ادامه این گزارش، تصاویر جالبی از پیر شدن احسان علیخانی و داوران عصر جدید را مشاهده کنید:

 

گفتنی است؛ این شب ها ادامه برنامه عصر جدید در مرحله نیمه نهایی پخش می شود و در نهایت پنج نفر (گروه) با رای مردم به فینال این رقابت ها راه پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عصر جدید» یکشنبه و دوشنبه شب ها بعد از بخش خبری ساعت 22 روی آنتن شبکه سه سیما می رود و احتمالا فینال آن عید سعید غدیر خم پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عصر جدید آریا عظیمی نژاد احسان عليخانی امین حیایى چالش پیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا قزوه: فصل دوم سرزمین شعر در حال ساخت است

علیرضا قزوه شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر که از شبکه ۴ سیما پخش شد، گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.

وی افزود: دوستان ما در شورای عالی شعر وزارت ارشاد شورایی تشکیل دادند و جلساتی گذاشتند و همینطور در حوزه هنری جلسات متعددی گذاشتیم و از تعداد دیگری از شعرا هم نظرخواهی کردیم و طرح این برنامه در شبکه چهار اجرایی شد.
 
قزوه تصریح کرد: هدف از این برنامه بیشتر علاقمند کردن مردم با ادبیات و شعر بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و دوستان از روند آن راضی هستند. همچنین شعر‌هایی که در این برنامه خوانده شد در فضای نوروز و ماه رمضان بود و تعطیلات نوروز کمک کرده بود که این برنامه بهتر دیده شود.
 
وی ادامه داد: برنامه سرزمین شعر با ۶۴ شاعر و حضور حدود ۳۰ نفر عوامل از مدیران و سرگروهان و داوران و تهیه کننده که همگی شاعر هستند اجرا شد. این اولین باری است که متولیان برنامه‌ای همگی شاعر هستند و یک کار ادبی فاخر انجام شد.

قزوه افزود: این برنامه در آینده استمرار خواهد داشت و در حال حاضر در حال ساخت فصل دوم هستیم که به امید خدا در یکی دو ماه آینده پخش می‌شود.

وی ادامه داد: ممکن است با شاعران فارسی زبان برنامه را شروع کنیم یا با زبان‌ها و قومیت‌های مختلف، این‌ها موضوع‌هایی است که در آینده مشخص خواهد شد. احتمال دارد با توجه موضوعات جدید، تغییراتی در داوران نیز انجام شود، اما قطعا داوران خبره‌ای در این راستا انتخاب خواهند شد.

گفتنی است برنامه سرزمین شعر اولین رقابت تخصصی در حوزه شعر معاصر ایران است که حدود ۶۴ شاعر در گروه‌های متفاوت با یکدیگر رقابت می‌کنند و اشعارشان توسط داوران این برنامه، متشکل از ناصر فیض، علیرضا قزوه، محمد کاظم کاظمی و علی محمد مودب به تهیه کنندگی علی زارعان مورد داوری قرار گرفت.

این برنامه در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای که تا پایان عید سعید فطر ادامه داشت، بر روی آنتن شبکه ۴ سیما پخش شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • علیرضا قزوه: فصل دوم سرزمین شعر در حال ساخت است
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • این عکس جعلی واکنش احسان علیخانی را برانگیخت | عکس
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی