Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین حبیبی (عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور و دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) قرار است ۲۸ مرداد ماه به اتهام نشر اکاذیب محاکمه شود؛ این محاکمه با شکایت دیوان عدالت اداری کلید خورده است. حالا حبیبی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس دیوان عدالت از مواضع خود دفاع کرده و بر لزوم دفاع از امنیت شغلی کارگران تاکید نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: آیا قبول دارید دادنامه ۱۷۹ دیوان که در سال ۱۳۷۵ به منظور تایید و وجاهت بخشیدن به دستورالعمل ۳۵۷۲۲ وزارت کار صادر شد، -مبنی بر اینکه در صورت ذکر مدت در قرارداد کار، قرارداد تنظیمی موقت و غیر دائمی خواهد بود- به یکباره چون سونامی ویرانگری، قراردادهای دائم در کارهای با ماهیت مستمر را نابود کرد؟!

در ادامه این نامه می‌خوانیم: آیا قبول دارید دادنامه ۱۷۹ شما باعث شد آئین نامه تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار یعنی   تعیین حداکثر مدت در قراردادهای کار که ماهیت آنها غیرمستمراست، نوشته نشود؟! می‌پرسید چرا و چه ارتباطی دارد؛ می‌گویم چون قراردادهای کار با ماهیت مستمر موقت شده بود، آنهم یکساله و۶ ماهه و۳ ماهه وهم اکنون نیز  یک ماهه. و آنوقت بنا بود حداکثر مدت در قراردادهای موقت چند ساله باشد؟ درواقع سال ۹۶ که تعیین حداکثر مدت موقت برای کارهای غیر مستمر ۳ سال تعیین شد در وزارت کار و هم‌ اکنون در دولت، گرد و خاک می‌خورد، آنهم عامدانه و عالمانه.

او در ادامه نامه‌ی خود، از دیوان عدالت خواسته به جبران گذشته، امنیت شغلی کارگران را احیا کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امنیت شغلی کارگران دادنامه 179 دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 846664 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • خداقوت کارگر
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • ◄ سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی