Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنبه شب ۲۰ جولای به وقت آمریکا (ساعتی پیش) در کمیک کان اعلام شد که فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: پایان بازی» با عبور از مرز فروش ۲ میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شده است.

اخبار فرهنگ و هنر _ آلن هورن از رؤسای دیزنی استودیوز با صدور بیانیه‌ای از همه دست‌اندرکاران مارول استودیوز و تیم والت دیزنی تشکر و از همه طرفداران این مجموعه فیلم‌ها در سراسر دنیا که با اقبال از این فیلم، رکورد تاریخ را تغییر دادند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده روز جمعه فروش این فیلم ۲ میلیارد و ۷۸۹.۲ میلیون دلار بود که ۵۰۰ هزار دلار کمتر از «آواتار» با فروش ۲۷۸۹.۷ میلیون دلاری قرار داشت. این فاصله روز شنبه از بین رفت. این آخر هفته «انتقام‌جویان» ۲.۸ میلیون دلار در سطح جهان فروش کرد.

به این ترتیب در پایان شب «انتقام جویان» حداقل روی کاغذ و بر مبنای تعداد بلیت‌های فروخته شده از «آواتار» پیش افتاد.

این فیلم با بزرگ‌ترین افتتاحیه در سطح جهانی که برابر ۱.۲۲ میلیارد دلار بود نیز پیش تر نام خود را در تاریخ ثبت کرده بود که از این میان ۳۵۷.۱ میلیون دلار آن در بازار آمریکا و ۸۶۶.۵ میلیون دلار در بازار بین‌المللی کسب شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای جهان آواتار انتقام جویان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت

به گزارش قدس آنلاین، با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تاکتیک فروش نفت به سمت بازارسازی نفت تغییر کرد و هم اکنون نیز طبق آمار بین المللی به بیش از ۱.۵ میلیون بشکه در روز رسیده است.

این موضوع سبب افزایش درآمدهای نفتی نیز شده و طبق آخرین آمار گمرک ایران توانسته درآمدهای خود را به بیش از ۳۶ میلیارد دلار در سال از طریق فروش نفت برساند و بیشترین رشد اقتصادی کشور نیز مربوط به صنعت نفت باشد .

طبق گزارش فایننشال تایمز، تهران در سه ماه اول سال جاری میلادی به طور متوسط ۱.۵۶ میلیون بشکه در روز نفت فروخته است که تقریباً تمام آن به چین و بالاترین سطح از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ است.

رئیس خدمات ریسک ژئوپلیتیک در گروه انرژی راپیدان در ایالات متحده گفته که ایرانی‌ها هنر دور زدن تحریم‌ها را به دست آورده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • پارک چان ووک «اولدبوی» را به تلویزیون می‌برد
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • ◄ ثبت یک رکورد دیگر در راه آهن