Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@12:34:42 GMT

راه‌های خراسان جنوبی باز است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۸۷۹

راه‌های خراسان جنوبی باز است

سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محورهای سربیشه، بیرجند، نهبندان و زیرکوه با گرد و خاک شدید اما مقطعی رو به رو است.

وی با بیان اینکه در سایر محورها هم وزش باد دیده می شود گفت: گرد و خاک شدید باعث بیشترین کاهش دید افقی در محور بیرجند - سربیشه شده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ضمن هشدار جدی به رانندگان درخصوص کاهش دید افقی هنگام وقوع گرد و خاک تاکید کرد: رانندگان در چنین شرایطی باید فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی خودرو و حرکت با سرعت مطمئنه در زمانی که شعاع دید کاهش می‌یابد، مدنظر رانندگان باشد.

توفیقی نیا گفت: اگر رانندگان در جاده با توفان شن و ماسه شدید مواجه شدند، خودرو را از سطح جاده به بیرون خارج کرده، در پارکینگ متوقف کنند و تا عادی شدن وضعیت منتظر بمانند.

وزش باد شدید که این روزها در شرق کشور و خراسان جنوبی تداوم دارد، از دیشب در این استان شدت گرفت و سرعت لحظه ای باد صبح یکشنبه در بیرجند مرکز خراسان جنوبی به ۱۰۰ کیلومتر هم رسید.

بنابر اعلام هواشناسی این وضعیت تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و کاهش دید افقی، اختلال در ترددهای جاده‌ای و بروز خسارت دور از انتظار نیست.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه طوفان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی رضایی، ظهر سه شنبه گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش شدید باران به هم استانی‌ها و رانندگان توصیه می‌شود از انجام هر گونه سفر غیر ضروری خودداری کنند.

وی، افزود: در این شرایط علی‌رغم حضور گسترده همکاران بنده و سایر دستگاه‌های خدمات و امدادرسان، احتمال اختلال در ترافیک و ترددهای جاده‌ای وجود دارد.

وی، افزود: رانندگان احتیاط کامل برای رانندگی در این شرایط همراه با کاهش سرعت و افزایش مسافت بیشتر با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از حوادث را مدنظر قرار دهند و با همکاران بنده مستقر در جاده همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6079817

دیگر خبرها

  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • لغزندگی برخی جاده‌های خراسان جنوبی
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است
  • لغزندگی برخی جاده های خراسان جنوبی