Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر رونق تولیدات کشور و همچنین اشاره به شرایط کنونی اقتصاد جامعه به لحاظ تحریمات، بیان کرد: امروزه جامعه نیاز به سربازانی فرهیخته و عالم دارد که بتواند چرخه روبه رشد اقتصاد را با توجه به شرایط فعلی کشور به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان نمود: بدون شک تربیت علمی این افراد بدست مراکز آموزشی ست و تبدیل این تربیت علمی به مهارت نیز به عهده‌ی صنعت می‌باشد.

ریاست دانشگاه در ادامه ضمن اشاره به دورنمای دانشگاه صنعتی کرمانشاه به سوی بین المللی شدن و همچنین همتراز گشتن با دانشگاه‌های بزرگ کشور، عنوان کرد: این دانشگاه با توجه به سن و سال جوان خود، توانسته در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی رشد چشم گیری نماید و همچنین در زمینه بین المللی شدن نیز در حال حاضر با عقد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه‌های بزرگ اقلیم کردستان و برخی دانشگاه‌های ترکیه همکاری می‌نماید.

وی در ادامه ضمن اشاره به کسب جایگاه یک درصد برتر دانشمندان جهان توسط یکی از اساتید نخبه دانشگاه صنعتی کرمانشاه، ابراز کرد: وجود اساتید جوان و صاحب نام در این دانشگاه بدون شک نه تنها باعث پیشبرد اهداف والای دانشگاه می‌شود بلکه به کمک آن‌ها فرهیختگانی تربیت می‌شوند که علم کافی برای تعالی صنعت کشور در سطح کلان را به همراه دارند.

 اختری در ادامه اظهار امیدواری نمود که ارتباط و تعامل دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مراکز صنعتی استان می‌توان برای دانشگاه‌های غرب کشور نیز الگوی بسیار مناسبی باشد.

وی یادآور شد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه قصد دارد فضایی را در داخل دانشگاه به عنوان محل ارتباط با مراکز صنعتی استان اختصاص دهد که به صورت مستمر این ارتباط و تعامل همچنان به حرکت خود ادامه دهد.

شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان  کرمانشاه ضمن اظهارخرسندی از استقبال و همت دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان یک مرکز آموزشی در برقراری ارتباط با مراکز صنعتی استان، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید مراکز صنعتی از دو بخش تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد تشیکل شده است که بدون شک این دانشگاه‌ها هستند که می‌توانند با تربیت نیروی انسانی موثر به بقای مراکز صنعتی کمک نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: بنابر شرایط کنونی باید کلیه مراکز اعم از صنعتی و آموزشی زنجیروار گرد هم آیند و با کمک هم به شرایط کنونی اقتصاد کشور کمک نمایند.

شکری در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود که تداوم جلسات و بازدید‌های این چنینی بدون شک به شناسایی پتانسیل ها، مشکلات و معظلات دو مجموعه کمک شایانی خواهد نمود.


انتهای  پیام/ز

 

 

ارتباط و تعامل دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مراکز صنعتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین سند کاهش آلایندگی مراکز صنعتی استان اصفهان

استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان گفت: همه واحد‌های صنعتی استان باید سند کاهش آلایندگی و برنامه عملیاتی با زمان‌بندی مشخص خود را در این زمینه تنظیم و تدوین کنند.

 سیدرضا مرتضوی افزود: حفاظت از محیط زیست باید به گفتمان واحد‌های صنعتی استان تبدیل شود و اقدام‌های این بخش مانند سایر حوزه‌های کاری واحد‌های صنعتی (تولید، ارتقا و فروش) مشخص و قابل ارائه باشد.

او  با اشاره به تایید کلیات مفاد «سند جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان» اظهار کرد: لازم است مصوبه‌های مرتبط با کاهش آلودگی هوای استان که در نشست با مسوولان ملی تایید و تصویب شده است، مورد رصد قرار گیرد و مصوبه‌های اجرا نشده با شتاب بیشتری تا حصول نتیجه، پیگیری شود.

مرتضوی اضافه کرد: واحد‌های صنعتی و حمل و نقل استان می‌توانند گزارش عملکرد خود را در این زمینه با تعریف رویداد‌هایی سالیانه در حوزه محیط زیست به مردم و بازدیدکنندگان ارائه کنند.

استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: حضور پویا و موثر شرکت‌های دانش‌بنیان در کاهش آلودگی هوای اصفهان ضروریست و باید نقش این مجموعه‌ها در سند کاهش آلودگی هوا مشخص شود.

مرتضوی با اشاره به ضرورت اضافه شدن طرح‌های تشویقی در این سند افزود: در سند کاهش آلودگی هوای اصفهان باید بندی هم مختص نمایندگان استان بمنظور تنظیم قوانین خاص وجود داشته باشد.

او  اظهار امیدواری کرد که با وحدت رویه و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان شاهد کاهش آلودگی هوا، آب و خاک باشیم.

در این نشست سند جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان توسط مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ارائه شد و کلیات آن به تایید رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • تدوین سند کاهش آلایندگی مراکز صنعتی استان اصفهان
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد/ پنج بانک به شبکه پیوستند
  • جلب اعتماد صنایع مهم‌ترین مشکل پژوهشگران است/ تسهیل استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مرتبط با صنعت