Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محتشیمان ابتدا با بیان اینکه هر برنامه ای که سازمان بسازد عده ای موافق، مخالف و بی تفاوت هستند اما باید دید اکثریت چه می گویند، در پاسخ به اینکه آیا شما چهره جنجالی والیبال هستید، گفت: خیر. ما امسال خوشبختانه شاهد تفاوت خوبی در تیممان نسبت به سال گذشته بودیم. این تیم را ما 7، 8 سال است داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های دیگر اعضایشان را تغییر می دهند، به ماچه ربطی دارد؟

این گزارشگر ادامه داد: ما هماهنگی خوبی در تیممان داشتیم. یک مربی در کنار زمین بین 10 تا 15 درصد می تواند روی تیم تاثیر مثبت بگذارد و اگر نگذارد حالت بدی پیش می آید. تیم ما وقتی وارد زمین شد آنقدر هماهنگ بود که ظرفیت های بالایی را می توانست به نمایش بگذارد. زمانی دو تیم روبروی هم قرار می گیرند و یک تیم می برد اما تیم مقابل هم تلاشش را کرده است، اما زمانی هم تیم مقابل با اختلاف امتیاز می بازد.

او دباره انتقاداتش به مربی تیم ملی والیبال توضیح داد: در والیبال هر لحظه و هر سرویس یک نقشه است و مربیان باید کنار زمین حضور داشته باشند نه اینکه فقط راه بروند بلکه باید صحبت کنند. ما وقتهای استراحت و بازبینی داریم که باید از آنها استفاده شود. به ست پنجم آخرین بازی می پردازم که ما به امتیاز 8 در مقابل 5 رسیدیم. ما همچنان 4 تعویض و وقت استراحت و 2 بازبینی داشتیم. برای هر یک امتیازی که آنها می گرفتند ما باید از یکی از این امتیازات استفاده می کردیم.

این کارشناس والیبال در پاسخ به اینکه شما همیشه منتقد مربیان خارجی هستید، گفت: اصلا چنین چیزی نیست من خیلی هم ولاسکو را قبول داشتم. اما کواچ هم فقط تماشاچی بود و موفقیت های تیم هم دستاورد دوره قبلی و زمان ولاسکو بود. کولاکوویچ وقتی صحنه بازی به نفع رقیب عوض شد هیچ عکس العملی نشان نداد.

محتشمیان یادآور شد: 4 بازیکن ما جزو بهترین بازیکنان دنیا بودند، این شوخی نیست. ما همه بازی هایمان را با برد ادامه دادیم اما یک جا که به راهنمایی کنار زمین نیاز داشتیم اتفاقی نیفتاد. زمانی که ما تحت تاثیر عملکرد داور و یک پوئن قرار گرفتیم باید تیم را کمک می کردیم، سعید معروف به کمک نیاز داشت اما کسی او را کمک نکرد.

این گزارشگر والیبال در ادامه انتقادات خود به سرمربی تیم ملی والیبال گفت: کولاکوویچ در مصاحبه ای اعلام کرده بود معروف و موسوی تا دو سال دیگر هستند. این کار خوبی نیست چون هم انگیزه این دو را می گیرد چون می دانند هستند و از طرفی انگیزه از جوانان گرفته می شود چون امیدی ندارند جایگزین شوند. من می گویم باید ایجاد رقابت کنیم و برای حفظ موجودیت والیبال باید رقابت حفظ شود.

محتشمیان البته به دفاع از کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال پرداخت و گفت: کی‌روش خوب بود چون به همه فرصت می داد و براساس تفکرات خودش بازیکن انتخاب می کرد نه اینکه از قبل اعلام کند چه کسانی هستند یا نیستند. هرکسی وارد زمین می شد همه موافق توانمندی او بودند.

او در این باره که آیا فقط دو گزارشگر برای والیبال کم نیست و آیا می شود برای این رشته هم مسابقه «آقای گزارشگر» برگزار کرد، گفت: باید از بین جوانان استعدادیابی شود و کسی انتخاب شود که اطلاعات کامل داشته باشد. والیبال صحنه های مشابه به هم دارد و عالی ترین در آنها کم پیدا می شود و این قدرت بالایی برای گزارشگری می طلبد.

این کارشناس ورزشی در پاسخ به اینکه آیا تا به حال شده زنگ بزنند و بگویند انتقاد نکنید، بیان کرد: بله ولی من انتقاد نمی کنم و واقعیت ها را می گویم. ما استطاعت برد را داشتیم از نظر آماری هم بهترین بودیم اما کسی به تیم کمک نکرد تا از این استطاعت استفاده کند. البته هر انتقادی را با دل و جان می پذیرم چون به نفع من است و باعث ارتقای من می شود.

محتشمیان همچنین درباره روحیه ارتشی خود و اینکه آیا پدرش ارتشی بوده یا خیر گفت: اوایل انقلاب که ماشین ها را بررسی می کردند از من خواستند بزنم کنار و در واکنش به برخوردی که داشتم از من پرسیدند شما ارتشی هستید؟ گفتم نه من یک معلم ساده ام.

وی همچنین با بیان اینکه شب بازی برای بازیکن تازه کار مثل شب خواستگاری می ماند، درباره زندگی شخصی خود گفت: سه دختر و یک نوه دارم.

این گزارشگر در پایان اعلام کرد: من استقلالی نیستم، گرچه قبل از انقلاب 6 سال برای تاج بازی کردم اما برای من فرقی نمی کند و عملکرد حال هر تیمی برایم مهم است.

252 43

کد خبر 1281794

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال سعید معروف نفتکش دونالد ترامپ انگلیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه استقلال ایران و انگلیس باشگاه پرسپولیس محمدجواد ظریف سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک روزهای سختی را در پیش دارد و از طرفی شرایط کادرفنی این تیم با تغییرات گسترده‌ای همراه بوده، امروز پائز سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد تا تمرینات را به طور جدی دنبال کند و تیم خودش را برای لیگ ملت های والیبال آماده کند. در این زمینه میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با خبرنگار ورزش سه، یک مصاحبه اختصاصی انجام داد و در ابتدا درباره زمان بازگشتش به کشور صحبت کرد و گفت: من سی آوریل (11 اردیبهشت) می‌رسم و در این مدت با پائز به صورت کامل صحبت نکردم و با توجه به ارتباطی که با هم داشتیم به من گفت در تاریخ 4 می (15 اردیبهشت) در تمرین حضور داشته باشم.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره شرایط همکاری با این سرمربی برزیل توضیح داد: هر سرمربی‌ای که وارد یک تیم می‌شود و شروع به کار می‌کند، قطعا شناخت زیادی نسبت به هم نداریم. قطعا مربی بلند پروازی است و بتوانیم بهترین‌ها را با ایشان رقم بزنیم.

او درباره اینکه دوباره کاپیتان تیم ملی والیبال شد، تاکید کرد: من همیشه گفتم و الان هم می‌گویم که بعید بدانم کاپیتانی در تیم ملی یا باشگاهی مهم باشد و مهم این است که هر موقع تیم احتیاج دارد، تمام توان خودت را در اختیار بگذاری و دربست در اختیار تیم باشی. برای باشگاه و تیم ملی هم فرقی ندارد اما باز هم در تیم ملی لول و سطحش فرق دارد چون برای مردم کشور خودت بازی می‌کنی. باید از جان مایه گذاشت و من به این موضوع فکر نکرده بودم، فکر نکردم و فکر نخواهم کرد چون کاملا برای من بی اهمیت است.

وی افزود: قطعا من هر کاری از دستم بر بیاید برای تیم و بچه‌ها انجام خواهم داد و اینگونه نیست که هیچ کاری نکنم. الان همه بازیکنان حرفه‌ای شدند و لیگ های اروپایی را دیده‌اند. فکر نمی‌کنم بچه های ما نیاز به رهبری داشته باشد و تیم خودش یک رهبر است. باید در کنار هم باشیم و صدمان را بگذاریم تا بهترین عملکرد را کسب کنیم.

عبادی پور درباره انصراف برخی از بازیکنان باتجربه از حضور در تیم ملی والیبال گفت: من هیچ ایده‌ای ندارم و اگر مشکل فیزیکی نباشد، کسی این کار را نمی‌کند. نمی‌توانم قضاوت کنم چون اگر کسی مشکل نداشته باشد که به تیم ملی پشت نمی‌کند. من از علی اصغر مجرد خبر دارم که آسیب دیدگی اشیل دارد و بعد از 1 سال 2 سال برگشت و دوباره مصدوم شد. وقتی بازیکن همچین مشکلی داشته باشد که نمی‌آید انصراف بدهد.

او ادامه داد: این موضوع را زمان نشان می‌دهد و قضاوت خوب نیست. باید صبر کرد و دید. من هیچ ایده‌ای ندارم و دوست ندارم قضاوت کنم چون از قدیم گفتند که قضاوت فقط کار خداست. وظیفه ما در تیم ملی این است که همدل باشیم و همدیگر را ساپورت کنیم.

عبادی‌پور در واکنش به اینکه انصراف سید محمد موسوی به دلیل حضور اوست، توضیح داد: نه من و نه آقای موسوی بچه نیستیم که بخواهیم تیم ملی را تنها بگذاریم و این اتفاق نمی‌تواند در تیم ملی رخ بدهد. به خاطر اینکه این فقط اخلاق بچه‌گانه است و نمی‌دانم که مردم چه فکری می‌کنند که می‌گوید موسوی یا عبادی پور به این دلیل نیامدند. من هنوز MRI ساق پای راستم را دارم که مقابل پروجا در سال گذشته پاره شد و فکر می‌کنم نیازی به ثابت کردنش نباشد؛ چون اگر نمی‌خواستم پارسال بیایم انصراف می‌دادم و خداحافظی می‌کردم. وقتی کسی نمی‌خواهد بیاید مشکلی دارد، بنا بر این نیازی به اثبات آن نیست. اینکه بگوییم به خاطر مشکل با بقیه نیامده‌ایم، بی اهمیت و خاله‌زنک‌گونه است.

عبادی پور در پایان با اشاره به وضعیت تیم ملی در مسابقات تصریح کرد: من با پائز موافقم و ما برای رویا نمی‌جنگیم. جدول مسابقات را خودتان بهتر می‌دانید و گونه‌ای شده که امتیازات و رنکینگ و صعود به المپیک در سال های بعد هم هست. اگر بخواهیم برای رویا بجنگیم که نمی‌شود ولی می‌خواهیم برد بیاوریم که اگر به المپیک نرسیدیم به نیمه نهایی لیگ ملت‌ها برسیم و اگر در آن هم بازی نکردیم، رنکینگ را بالا بیاوریم که برای سال های بعد کار آسانی داشته باشم. هر چقدر بیشتر بالا بیاییم، برای صعود به المپیک دوره بعد کار راحت‌تر داریم. اگر سهمیه گرفتیم دم بچه‌ها گرم و اگر هم بالا رفتیم که باز هم دم بچه‌ها گرم. می‌خواهیم برد های زیادی داشته باشیم تا هر سه اتفاق را رقم بزنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در پایان گفت: مردم همیشه پشت تیم ملی والیبال بودند ولی می‌خواهم هزار برابر بیشتر پشت تیم باشند و هزار برابر بیشتر دعا کنند. امسال سال سختی است چه برای سهمیه و چه نیمه نهایی، کار سختی داریم و ما امسال فقط یک تورنمنت داریم که اگر سهمیه را بگیریم، المپیک هم بازی داریم و اگر سهمیه نگیریم همه چیز برای ایران در سال 2024 به پایان می‌رسد و می‌خواهیم دوباره دل مردم را شاد کنیم و آنها را به والیبال برگردانیم. این بهترین اتفاق است که می‌تواند برای تیم و باشگاه‎‌ها بیفتد.

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما