Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در سال ۹۸،‌ با حضور مسئولان استانی در دفتر حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد ضمن تاکید بر اقدامات و حساسیت دستگاه ها بر مبارزه ریشه ای با منکرات، از اعضا خواست تا با احصاء معروف ها و منکرهای مهم حال حاضر جامعه، به بررسی راه های نشر این معروف ها پرداخته و برنامه های اثرگذار و مستمری بر ترویج معروف ها نیز تدارک ببینند؛ برنامه هایی از جنس برگزاری اجتماعات بزرگی که به عنوان مثال در موضوع حجاب و خانواده اخیراً با حضور بانوان محجبه بطور خودجوش شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران تصریح کرد: از اعضا ستاد درخواست می شود تا در بحث مدارس و مهدهای کودک نیز بررسی لازم را به منظور اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و اقدامات اثربخش انجام دهند.

سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، به اقداماتی که در معاونت اجتماعی سپاه تهران در طراحی نرم افزارهایی برای ضابطین بسیج در برخورد با منکرات مختلف صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته به همت معاونین و اعضای ستاد اقدامات خوبی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران صورت گرفته، ولی این اقدامات خوب در قبال هجمه‌ای که دشمن دارد بسیار ناکافی است؛ لذا همه دوستان باید علاوه بر توانی که خودشان دارند، توان مجموعه های تحت امرشان را هم در این رابطه به میدان بیاورند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران اضافه کرد: بعضی از نامحرمان و بعضی از خودی هایی که توجیه نیستند، سعی می کنند موضوعات ستاد امر به معروف و نهی از منکر را فقط در قالب موضوع حجاب و عفاف ببرند، در حالی که همه می دانیم که این فقط بخش کوچکی از اقداماتی است که باید انجام دهیم.

حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از نیروهای پلیس، بر مواردی از قبیل اولویت دادن به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه های سپاه و بسیج، توجه بیشتر به اوضاع شهرستان های استان، لزوم برخورد قانونی و موثر با مراکز فساد آفرین برای جوانان و اهمیت فرهنگسازی قوی در این رابطه اشاره کرد.

وی در ادامه از مجموعه استانداری و فرمانداری خواست تا میزان اهتمام روسای دستگاه ها به مسئله امر به معروف و نهی از منکر را جزو شاخص های جدی در ارزیابی دستگاه ها قرار دهند.

در پایان جلسه برخی اعضای ستاد، احکام عضویت خود در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را از سوی حجت الاسلام ابوترابی فرد دریافت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری در نشست با مسئولان واحد‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به هفته سلامت امسال با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" گفت:همزمان با این هفته برنامه‌های متنوعی با رویکرد ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان سازی در جامعه با تاکید بر اولویت‌های ملی سلامت، در مناطق مختف روستایی و شهری این شهرستان اجرا خواهد شد.


مختاری ادامه داد: باید به تامین همه جانبه و پایدار سلامت، باور و دغدغه داشته باشیم و با تلاش و میثاق خود، این نیاز فطری بشری را جامه عمل بپوشانیم.


مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز تصریح کرد: غبارروبی قبور شهدا، برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه، آموزش تغذیه در گروه‌های سنی مختلف و ترویج و ترغیب فرزندآوری و واحد بهداشت مدارس جهت حضور به موقع کارشناسان مربوطه (بهداشت روان، تغذیه و بهداشت حرفه ای) در مدارس، برنامه ویژه داوطلبین سلامت با موضوع جوانی جمعیت و پیشگیری از تب مالت برپایی نمایشگاه مواد غذایی غیر قابل مصرف در کنار جشنواره غذا در مدرسه شاهد علی ابن ابیطالب و.. از برنامه‌های این هفته است.

دیگر خبرها

  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت