Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@16:54:17 GMT

حقوق آنگلا مرکل چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۹۵۱

خبرنگاران برخی رسانه‌ها پس از جمعبندی اطلاعات موجود درباره دستمزد صدراعظم آلمان اظهار نظر کردند.


به گزارشحقوق ماهانه آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان ۱۹,۷۹ هزار یوروست. حقوق رسمی او در هر ماه ۱۷,۷ هزار یوروست. علاوه بر آن او به عنوان عضو مجلس ۵۰ درصد «هزینه‌های نمایندگی» را دریافت می‌کند و پاداش‌هایی نیز دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از دریافت سیزدهمین حقوق محروم است و هیچگونه درآمد اضافی به عنوان رئیس حزب «اتحاد دمکرات مسیحی» ندارد.

 

درنتیجه آنطور که ژورنالیست‌ها جمعبندی کرده‌اند، دستمزد آنگلا مرکل بالغ بر ۳۳۳ هزار یورو در سال است که معادل ۲۳ و نیم میلیون روبل می‌باشد. در سال ۲۰۱۸ درآمد سالانه ولادیمیر پوتین ۸,۶۴۸ میلیون روبل اعلام شد در حالی که یکسال قبل از آن درآمد رئیس کشور روسیه ۱۸,۷ میلیون روبل بود.

شریان نیوز،

برچسب هاصدراعظم آلمان

منبع: شریان

کلیدواژه: صدراعظم آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «شهریه» مدارس و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد/ بالاترین شهریه ۶۵ میلیون تومان

️رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی گفت: طبق این آیین‌نامه تکلیف رتبه‌بندی مدارس، شهریه دریافتی، ساعات تدریس معلمان، پوشش بیمه‌ای و همچنین نحوه برخورد با مدارسی که شهریه اضافی دریافت می‌کنند مشخص شده است.   به گزارش ایسنا، احمد محمودزاده با اشاره به نرخ مصوب شهریه در سامانه مدارس غیردولتی و هیات امنایی افزود: رقم بالاترین شهریه‌ها با احتساب فوق برنامه ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که با ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی، تکلیف مدارس متخلف که شهریه بالاتر دریافت می‌کنند مشخص شده است.   وی ادامه داد: مدارسی که  بیشتر از شهریه اعلامی دریافت کنند، با توجه به اجازه‌ای که داده شده، شهریه از حساب آن مدرسه برداشت و در اختیار خانواده‌هایی که از آنها شهریه اضافی دریافت شده، قرار می‌گیرد.    در حالیکه معلمان مدارس غیردولتی همواره از بالا بودن ساعت کاری، پایین بودن حقوق و دستمزد، تاخیر در پرداخت حقوق و بیمه گلایه‌مند هستند محمودزاده با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری این معلمان و افزایش حقوق آنها خبر داد و اظهار کرد: قرار شده معلمان مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی با ۲۵ ساعت تدریس به صورت تمام وقت در نظر گرفته و بیمه هم شوند.   به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش، «حقوق این دسته از معلمان تقریبا نزدیک "نصف" نسبت به وضعیت موجود افزایش می‌یابد».    محمودزاده در ادامه با بیان اینکه در آیین‌نامه مذکور بحث رتبه‌بندی مدارس برای ثبت‌نام و تعیین شهریه مشخص شده است گفت: مدارس غیردولتی بین رتبه‌های یک تا پنج متناسب با امکانات، فضا، تجهیرات، نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی دسته‌بندی می‌شوند که خانواده‌ها می‌توانند رتبه‌ها را در سامانه مشاهده کنند؛ البته مدارس در تابلوهای خود نیز رتبه‌شان را نصب خواهند کرد.    به گفته محمودزاده، رتبه‌ هر مدرسه در تعیین شهریه آن مدرسه اثرگذار است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ۴۲۰ میلیارد ریال درآمد استان گیلان از محل حقوق دولتی معادن
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • خبر خوب برای معلمان مدارس غیردولتی ؛ ساعت کاری کم با حقوق زیاد
  • تکلیف «شهریه» مدارس و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد/ بالاترین شهریه ۶۵ میلیون تومان
  • شهریه مدارس غیر دولتی مشخص شد + فیلم
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی؛ شهریه ۶۵ میلیون تومانی
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟