Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@13:42:51 GMT

دوری از عزت انقلابی ذلت و خواری در پی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۰۵۶

دوری از عزت انقلابی ذلت و خواری در پی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد در نشست بصیرتی کارکنان گردان امام حسین(ع) شهرستان تنگستان، اظهار داشت: استکبارستیزی انقلاب ما ریشه در قرآن و آموزه‌های دینی دارد به همین خاطر خللی در آن به وجود نمی‌آید و اصالتاً و با لذات نمی‌توانیم با استکبار کنار بیاییم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: عزت امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهدا و جانبازان و ایستادگی ملت غیور ایران در برابر تجاوزات و تهدیدات و زیاده‌خواهی‌های نظام استکباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلمی‌نژاد یادآور شد: اولین انقلابی گری در عالم خلقت خدای متعال بوده و در مرحله بعد اولیاء، پیامبران و ائمه اطهار بودند که در مقابل ظلم و زور ایستاده و مطالبه گری و خدمت به مردم داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه عزت نظام جمهوری اسلامی مرهون پیروی از ولایت‌فقیه به عنوان تداوم خط امامت است، بیان داشت: ولایت‌فقیه همچون کوه در برابر دشمنان ایستاده و مردم ولایتمدار نیز پشتیبان ایشان بوده و هستند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر درباره رابطه استکبارستیزی و انقلابی بودن از نظر مفهوم و رویکرد اظهار کرد: استکبارستیزی از شاخصه‌های انقلابی بودن است.

اعلمی‌نژاد با تأکید بر اینکه در حال حاضر از رهبر معظم انقلاب انقلابی‌تر در دنیا سراغ نداریم، گفت:  وقتی به ادبیات مقام معظم رهبری نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم کسی که سبک زندگی حسینی دارد نمی‌تواند با استکبار کنار بیاید.

وی با اشاره به اینکه دشمن نتوانسته نظام ایران را دچار مشکل کند دلیلش آن است که نظام اسلامی ایران ولایی است، افزود: انقلاب ما با ولایت سرزنده و شاداب باقی خواهد ماند و باوجوداین انقلاب، استکبار به مرگ تدریجی در حال وقوع است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان گفت: دوری از عزت انقلابی و دل بستن به استکبار ذلت و خواری در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است: 
«بسم الله الرحمن الرحیم»

امام خمینی «ره»:
(ارتش یکی از ارکان کشور و پشتوانه ملت است، و وفاداری خود را ثابت کرده است)

۲۹ فروردین در حافظه ملت شریف ایران، یادآور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» در نامگذاری این روز به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، که حکایت از تدبیر حکیمانه و حمایت راهبردی و سرنوشت ساز آن پیر فرزانه دارد.

مجموعه پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، به برکت تقویت ایمان، خودباوری، خود اتکایی، توانمندی‌های رزمی و دفاعی، تامین امنیت کشور و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده، و با کسب تجارب درخشان در دوران دفاع مقدس، نقش بی‌بدیلی را در صیانت از تمامیت ارضی کشور ایفا نموده است.

اتحاد و انسجام و همگامی ارتش پر افتخار با دیگر مجموعه‌های نیرو‌های مسلح، در ۸ سال دفاع مقدس، و لبیک به منویات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و دفاع از حقوق ملت غیور ایران، و نیز انتقام از دشمنان این آب و خاک، در این روز‌ها شیرینی عملیات ظفرمندانه وعده صادق را برای ملت شریف ایران بیشتر نموده، که آوازه‌اش لرزه بر اندام دشمنان انداخته، و تصویری شکوهمند از عزم و اقتدار ایران اسلامی در چشم جهانیان به نمایش گذاشته است.
اینجانب با پاسداشت رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام، خصوصاً شهدای ارتش، این روز را به همه دلاور مردان ارتش بویژه لشکر همیشه پیروز ۸۴ لرستان، و دیگر مجموعه‌های ارتش در استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال سرافرازی و توفیقات روزافزون را برای همگان خواستارم.

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان