Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات چهارجانبه شیراز با حضور ۳ تیم لیگ برتری و به میزبانی فجر سپاسی در حال برگزاری است و با برگزاری ۲ بازی تکلیف فینالیست‌های این مسابقات مشخص شد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در کمتر از 20 روز دیگر تا شروع مسابقات دسته یک فوتبال کشور مسابقات چهارجانبه با حضور 3 تیم لیگ برتری به میزبانی فجر سپاسی تدارک دیده شد که در نخستین بازی تیم لیگ برتری شاهین بوشهر توانست در ضربات پنالتی تیم فجر شهید سپاسی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی دوم که شامگاه شنبه برگزار شد، تیم پارس جنوبی بوشهر مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت که در این بازی تیم پارس جنوبی موفق شد در ضربات پنالتی تیم گل گهر سیرجان را شکست دهد. با این اوصاف در فینال این مسابقات دو تیم بوشهری شاهین و پارس جنوبی مقابل هم قرار می‌گیرند و گل گهر سیرجان و فجر سپاسی نیز به مصاف هم می‌روند. 

پارس جنوبی بوشهر و گل گهر سیرجان در وقت عادی و اضافه بازی موفق نشدند که دروازه‌های حریف را باز کنند و ضربات پنالتی بود که برنده زمین را تعیین می‌کرد. در این ضربات پارس جنوبی 6 بر 5 موفق شد از سد گل گهر سیرجان بگذرد. 

این بازی با حواشی نیز همراه بود و آن اخراج مربی تیم پارس جنوبی و توقف بازی توسط بازیکنان بوشهری به مدت 10 دقیقه بود اما در نهایت بازی با نتایجی که ذکر شد، به پایان رسید. 

مسابقات چهارجانبه شیراز که به نام جام 15 هزار شهید استان فارس نام گرفته است امروز با بازی دو تیم فجر سپاسی و گل گهر سیرجان ادامه می‌یابد. این بازی ساعت 19:30 و در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.  در بازی فینال نیز  2 تیم لیگ برتری بوشهری یعنی شاهین بوشهر و پارس جنوبی در روز دوشنبه 31 تیرماه ساعت 19:30 به رقابت می‌پردازند. 

شکست فجر سپاسی در نخستین بازی؛ دیدار 2 تیم لیگ برتری در مسابقات چهارجانبه شهدای شیرازخیز فجر سپاسی برای شروع بازی‌های لیگ دسته یک؛ برنامه مسابقات چهارجانبه شیراز اعلام شدشکست شاگردان منصوریان مقابل فجر سپاسی

تیم فجر شهید سپاسی در رقابت‌های فوتبال جام آزادگان فصل 97-98 با کسب 9 پیروزی، 11 تساوی و همچنین قبول 10 شکست با 38 امتیاز از 30 بازی در رده نهم جدول جای گرفت. این تیم همچنین 26 گل به ثمر رساند و 24 بار دروازه خود را باز شده دید.

تیم فجر در ابتدای فصل گذشته قرار بود با وحید رضایی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کند، در شروع فصل با مجید صالح به توافق رسید و سپس اسماعیل زارع مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفت و در نهایت داوود مهابادی سرمربی این تیم شد که در این فصل نیز حضور دارد. 

براساس گفته‌های مهابادی تیم فجر سپاسی در پایان فصل قبل 5 بازیکن خود را به دلیل پایان یافتن خدمت سربازی و 2 بازیکن را به دلیل شرایط مالی از دست داده است. وی از اضافه شده 5 بازیکن سرباز جدید و یک بازیکن آزاد از تیم ملوان به فجر سپاسی سخن گفته است. 

مهابادی هدف خود را ساخت یک تیم جدید و تازه در این دوره از لیگ اعلام کرده و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری را موقعیتی برای شناخت نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دانسته است. 

مشکلات مالی و عدم پرداخت بخشی از مطالبات سال گذشته از موانع و سختی‌هایی این تیم باسابقه شیرازی است که سرمربی این تیم به آن اشاره می‌کند. 

باید دید که با شروع لیگ دسته یک فوتبال زردپوشان فجر سپاسی چه بازی از خود ارائه می‌دهند و آیا می‌توانند نتایجی بهتر از دوره پیش رقم بزنند یا خیر. 

انتهای پیام/  ز

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور یکی از برنامه‌های مهم وزارت نفت را خاموشی فلرها دانست و گفت: این فلرها بر اساس برنامه زمانبندی خاموش و به ارزش افزوده تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارز آفرین پتروشیمی در شرکت پتروشیمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشعل‌های صنایع و شرکت‌ها و صنایع مختلف مستقر در منطقه پارس جنوبی باید خاموش شوند.

معاون وزیر نفت افزود: برنامه قطعی وزارت نفت و نظام، خاموشی فلرها است.

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور اضافه کرد: از هم اکنون که پروژه‌ها در حال اجرا هستند در مورد مصرف بهینه انرژی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این که فلرها برای اضطرار و موارد خاص هستند، خطاب به مدیران فنی و طراحان گفت: اقدامات تکمیلی برای مهار فلرها انجام شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر هم از افزایش رشد 37 درصدی تولید این پتروشیمی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و گفت: پتروشیمی بوشهر در سال گذشته با 510 میلیون دلار صادرات در این شاخص رشد 18 درصدی ثبت کرد.

جواد حاتمی کسب درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی بوشهر در سال قبل دانست و بیان کرد: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی بوشهر حدود 9 میلیون و 248 هزار تن است که ضمن تامین خوراک صنایع دیگر بخش از آن به عنوان محصول نهایی صادر می‌شود.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی از راه‌اندازی فاز دوم این پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات پتروشیمی بوشهر تهیه خوراک است که با توجه به راه‌اندازی فاز دوم در آینده نزدیک نیاز است سهمیه خوراک این مجموعه افزایش یابد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی