Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:58:19 GMT

نظر کارشناس روسی درباره پیشنهادهای آزمون

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۲۵۲

نظر کارشناس روسی درباره پیشنهادهای آزمون

کارشناس فوتبال در کشور روسیه اعلام کرد سردار آزمون تا چند سال در زنیت خواهد بود و عجله‌ای برای رفتن به تیم‌های بزرگ اروپایی ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، سردار آزمون در فصل قبل عملکرد خوبی در تیم زنیت سن پترزبورگ داشت و در ۳۳ بازی برای روبین کازان و زنیت توانست ۱۷ گل به ثمر برساند و ۷ پاس گل نیز ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین عملکرد خوب سبب شد که باشگاه لاتزیو خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی باشد. این باشگاه ایتالیایی قبلاً نیز خواستار جذب آزمون شده بود و اکنون برای بار دوم تمایل خود را به جذب بازیکن ایرانی نشان داده است. در این بین خبر حضور استعدادیاب‌های لیورپول برای تماشای بازی او باعث شد تا از تیم انگلیسی نیز به عنوان تیم خواهان او یاد شود. 

گنادی اورلوف کارشناس روس درباره وضعیت سردار آزمون گفت: من با این بازیکن صحبت کردم. او قصد رفتن از لیگ روسیه را ندارم و فعلا عجله‌ای در کار نیست. او می‌خواهد اینجا خودش را اثبات کند. الان سردار شرایط خوبی در زنیت پیدا کرده است و طبیعی است که تیم‌ها به جذب این بازیکن جذاب واکنش نشان دهند. شاید مسئولان لیورپول برای بازی او به ورزشگاه آمدند. این موضوع طبیعی است ولی سردار در آینده نزدیک قصد رفتن از این تیم را ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و اودینیزه در هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی «ایوان اندیکا» بازیکن رم در دقیقه ۷۰ به پایان رسید و نیمه تمام ماند.

قرار است این دیدار فردا پنج‌شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود. در همین رابطه رسانه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا نوشت: «دین هویسن» و «حسام عوار» به دلیل اینکه در جریان بازی شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین تعویض شده بودند، نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. «لوکاکو» که در دقیقه ۶۴ توانسته بود تنها گل رم را به ثمر برساند در این بازی غایب است و با توجه به اینکه سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در بازی با بولونیا درخشش داشت و توانست گلزنی کند، «دروسی» از این بازیکن به جای «تامی آبراهام» استفاده خواهد کرد. اگر بازی در ۲۰ دقیقه پایانی همچنان با نتیجه تساوی دنبال شود این احتمال وجود دارد که آبراهام برای فشار بیشتر به خط دفاع اودینیزه وارد زمین شود.

این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: دروسی برای شانس ایجاد موقعیت‌های بیشتر برای آزمون در این بازی، از «استفان الشعراوی» در سمت چپ خط هافبک استفاده خواهد کرد.

کد خبر 6087236

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود