Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@14:41:27 GMT

توهین زشت مهدی رحمتی به علیرضا منصوریان+ عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۲۶۲

توهین زشت مهدی رحمتی به علیرضا منصوریان+ عکس

به گزارش وانانیوز، 

 مهدی رحمتی که در نقل‌وانتقالات تابستانی سرانجام با سر و صدای زیاد از استقلال تهران جدا شد ساعاتی پیش در ترکیب پدیده شهر خودرو به مصاف ذوب آهن اصفهان با سرمربیگری علیرضا منصوریان رفت. در ابتدای این دیدار مهدی رحمتی حرکتی زشت را نسبت به سرمربی سابق خود انجام داد.

 

در حالی‌که منصوریان برای دست دادن به سمت نیمکت پدیده رفت رحمتی از برخورد با این سرمربی سرباز زد و در شرایطی که دست منصوریان به سمت او دراز شده بود از دست دادن با او امتناع کرد تا به این شکل به این سرمربی توهین کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان و رحمتی در دوران حضور در استقلال با یکدیگر به شدت درگیر شدند و حاشیه‌ها فراوانی را علیه یکدیگر خلق کردند.

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: ذوب آهن پدیده استقلال مهدی رحمتی علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است

 سرمربی پورتو معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اکنون به آمادگی همیشگی خودش بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کاساپیا شرکت کرد، با سؤال خبرنگاران درباره وضعیت مهدی طارمی و حضور یا غیبت وی در دیدار فردا شب مواجه شد.

وی در مواجهه با این سؤال و بازگشت طارمی به ترکیب اصلی پورتو در دیدار با ویتوریا گیمارش اظهار داشت: فقط درباره طارمی می‌پرسید؟ وندل و دنی ناماسو هم از تیم دوم پورتو روی نیمکت نشسته بودند و به زمین آمدند. درباره طارمی باید بگویم که او همیشه حرفه‌ای و به تیم متعهد است. طارمی در چند مسابقه به میدان نرفت، چون سایر بازیکنان در طول هفته بهتر از او بودند و مطابق استراتژی کادر فنی، بهترین گزینه ممکن به شمار نمی‌رفت.

سرمربی پورتو با تمجید از شرایط فعلی مهاجم شماره 9 تیم ملی ایران گفت: حالا مهدی همان بازیکنی است که همیشه بود. طارمی به خوبی تمرین می‌کند و رقابت خوبی با سایر بازیکنان دارد. طارمی اکنون یکی از گزینه‌ها برای بازی کردن در ترکیب تیم است، اما تنها گزینه‌مان نیست و ما می‌توانیم حتی بدون یک مهاجم بازی کنیم.

پورتو از ساعت 20:30 فردا در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال، میهمان کاساپیا خواهد بود. یاران طارمی با 59 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ پرتغال جای گرفته‌اند و 18 امتیاز با اسپورتینگِ صدرنشین فاصله دارند.

طارمی در 29 مسابقه‌ای که در فصل 24-2023 با پیراهن پورتو به میدان رفته، هشت بار موفق به گلزنی شده و چهار پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پورتو با گلزنی مهدی طارمی در کورس قهرمانی ماند پیشنهاد گران قیمت برای مهاجم ایرانی پورتو

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو: تولد دوباره طارمی؟ او همیشه متعهد و حرفه ای بوده است
  • علت بازی نکردن طارمی از نظر سرمربی پورتو ؛ تولد دوباره مهدی؟
  • معرفی داور دیدار سپاهان و ملوان
  • مشت‌های گره کرده نکونام به سمت هواداران شمس آذر؛ توهین یا کری‌خوانی؟ + فیلم
  • شکایت عجیب سرمربی استقلالی | ویلموتس حداقل یک درخت کاشت!
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)