Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:13:27 GMT

حضور ۲۵ همدانی در مسابقات قرآنی مرحله کشوری

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۲۸۹

حضور ۲۵ همدانی در مسابقات قرآنی مرحله کشوری

جمالی گفت: ۲۵ نفر از برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان همدان مرداد و شهریور ماه سال جاری در مسابقات مرحله کشوری حاضر خواهند شد.

«مجتبی جمالی»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان، گفت: بخش شفاهی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 250 نفر از منتخبین مرحله شهرستانی، ۲۷ و ۲۸ تیر ماه در تالار قرآن همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان همدان با اشاره به اینکه نتایج مسابقات طی دو روز آینده اعلام خواه شد عنوان کرد: 25 نفر از برگزیدگان این دور از مسابقات مرداد و شهریور ماه سال جاری در مسابقات سطح ملی حاضر خواهند شد.

 

جمالی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات با حضور 14 داور استانی و 4 داور بین‌المللی برگزار شد افزود: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف امسال در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

 

این داور مسابقات قرآن با اشاره به اینکه بیشترین آمار شرکت کنندگان مسابقات متعلق به شهرستان‌های ملایر و همدان بود عنوان کرد: متسابقین این دور از مسابقات اوقاف در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ بسیار خوب و قوی ظاهر شدند.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه نماز جمعه خراسان جنوبي مقام معظم رهبری زلزله مسجدسلیمان معاون پارلمانی رئیس جمهور بیرجند شیراز امام رضا ع شبستان بیرجند مسابقات استانی قرآن اداره اوقاف اداره امور قرآنی همدان اعلام نتایج مرحله استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت