Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در محل کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست نمایندگان پیرامون مسائل مختلف از جمله موضوع تائید صلاحیت نجفی برای شهرداری تهران،‌ مبارزه با مفاسد اقتصادی و مسائل مربوط به محیط زیست و مشکلات پیش آمده در این حوزه سؤالاتی را مطرح کردند که وزیر هم به این سؤالات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: علوی در این نشست و در پاسخ به سؤال مربوط به تائید صلاحیت نجفی عنوان کرد در آن شرایط هر کسی جای نجفی و با شرایط وی بود طبق روال معمول از ما در وزارت اطلاعات تائید صلاحیت را می‌گرفت.

پورمختار خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات در رابطه با عملکرد این وزارتخانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت که تعداد زیادی از مفاسد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات کشف شده و این وزارتخانه به طور جد این موضوع را رصد می‌کند.

وی افزود: وزیر اطلاعات همچنین اظهار داشت وزارت اطلاعات اقدامات زیادی را در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم در حوزه اقتصادی صورت داده که اطلاع‌رسانی نمی‌شود و حتی اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری توسط این وزارتخانه بسیار بیشتر از اقدامات صورت گرفته پس از وقوع جرم است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: علوی همچنین در پاسخ به سؤالات مربوط به محیط زیست گفت که پرونده‌های مربوط به این بخش در حال بررسی است و اقدامات لازم در خصوص این پرونده‌ها در حال انجام است.

برخی خصوصی‌سازی‌ها با ورود وزارت اطلاعات لغو شد

وزیر اطلاعات گفت: در زمینه خصوصی سازی‌ها ورود داشتیم و بعضا با گزارشات وزارت برخی از آن‌ها کنسل شد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات امروز (یکشنبه) در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه در زمینه پولشویی و فساد، فضاسازی بیشتر از واقعیت است و بنابراین تاثیر منفی دارد، گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر سراغ دانه درشت‌ها رفته‌ایم و آن‌ها در رصد اطلاعاتی ما هستند.

وی با بیان اینکه اکثر رانت‌ها و سلطان‌های اقتصادی حاصل کشفیات وزارت اطلاعات است، اظهار داشت: در زمینه خصوصی سازی‌ها ورود داشتیم و بعضا با گزارشات وزارت برخی از آن‌ها کنسل شد.

وزیر اطلاعات همچنین تصریح کرد: در قانون تعیین صلاحیت‌ها، وزارت اطلاعات نظر کارشناسی خود را اعلام می‌کند، اما رئیس دستگاه می‌تواند نظر مخالفت خود را اعلام کند که در این زمینه خلاء قانونی داریم.

علوی گفت: دشمن دنبال اختلاف افکنی بین مجموعه‌های امنیتی نظام است که در این زمینه باید مراقب باشیم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: تأیید صلاحیت وزیر اطلاعات نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است

به گزارش قدس آنلاین، «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه این کشور در تماس تلفنی با با امیرعبداللهیان تأکید کرد: ضربات ایران به اهداف نظامی اشغالگران در چارچوب اعمال حق تهران در زمینه دفاع از خود و مطابق با بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام گرفت.

مقداد افزود: ما ضمن اعلام حمایت مجدد از جمهوری اسلامی ایران، حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک این کشور در دمشق را مجددا محکوم می کنیم.

وزیر امور خارجه سوریه همچنین هر گونه حمله رژیم صهیونیستی و نقض حاکمیت و امنیت خاک این کشور به ویژه تأسیسات و اماکن غیر نظامی از جمله فرودگاههای دمشق، حلب و سایر تأسیسات زیربنایی آن کشور را که منجر به شهادت شماری از غیرنظامیان شده است به شدت محکوم کرد.

مقداد خاطرنشان کرد: ناکامی شورای امنیت در عمل به مسئولیت هایش در زمینه حفظ صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی، زمینه ساز زیرپا گذاشتن کلیه خطوط قرمزها و نقض اصول اساسی قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی شده است.

وزیر امور خارجه سوریه در پایان گفت: مانع تراشی آمریکا و همپیمانان غربی اش در زمینه عمل شورای امنیت به مسئولیت هایش در زمینه حفظ صلح و امنیت بین المللی، نشان دهنده عدم احترام این کشورها به منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه ترکیه با نمایندگان حماس در قطر
  • اردن کمک به صهیونیست‌ها را تائید کرد
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • حمایت جدی وزارت فرهنگ از ترویج عفاف و حجاب
  • سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • انگلیس تائید کرد: پهپادهای ایران را سرنگون کرده‌ایم
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی