Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، احد وظیفه اظهار کرد: طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، سمنان، شرق اصفهان و منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ تیر ماه) برای دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در استان‌های سمنان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه طی فردا و پس‌فردا (۳۱ تیر و ۱ مرداد ماه) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر افزایش ابر و بارش پراکنده در استان‌های گیلان و مازندران دور از انتظار نیست،اظهارکرد: در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۱ تیر) صاف در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رگبار پراکنده تهران و دامنه های البرز احد وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد

به گزارش «تابناک»، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین ناپایداری‌های جوی در استان کرمان به‌صورت افزایش ابر، بارش باران در مناطق مستعد استان تداوم دارد و این سامانه بارشی در جنوب کشور تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، ادامه خواهد داشت

پنجشنبه ۳۰ فروردین در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

در بعد از ظهر جمعه، ۳۱ فروردین در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران امروز ۲۹ فروردین صاف تا کمی ابری خواهد بود در بعضی ساعات‌ افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد داشت و در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • رگبار و وزش باد شدید در ۴ استان کشور
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی