Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دریابانی استان بوشهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای قرارگاه مشترک مبارزه با قاچاق، نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در حوزه دریایی، در چندین عملیات با انجام رصد اطلاعاتی در بندرهای ریگ و دیلم مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف کردند.

سردار ولی الله رضایی نژاد افزود: مامورین این فرماندهی در بررسی دقیق موضوع و با هماهنگی با مقام های قضایی این محموله ها شامل دوربین عکاسی، پایه و متعلقات دوربین مداربسته، پروژکتور ال ای دی، لامپ ال ای دی، وای فای دروبین را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه طبق نظریه کارشناسان مربوطه ۱۶ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال برآورد شد که در این ارتباط پنج متهم دستگیر و یک فروند شناور توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر بیان کرد: در لبیک به ندای رهبری و حمایت از رونق تولید و کالای ایرانی مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این فرماندهی است که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ و چشم پوشی نخواهد شد.

شهرستان های ساحلی گناوه و دیلم در شمال استان بوشهر واقع شدند و شغل ۸۰ درصد مردم آن به دریا وابسته است.

۶۱۶۴/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

به گزارش برنا، این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده‌اند اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران