Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت‌ راه‌های فارس گفت: به دلیل انجام عملیات انفجار و ترانشه‌برداری برای احداث آزادراه شیراز - اصفهان در محور شیراز - بیضا محدودیت ترافیکی اعمال شده است. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: به دلیل انجام عملیات انفجار و ترانشه‌برداری برای احداث آزادراه شیراز _ اصفهان در محور شیراز _ بیضا از ساعت 7 تا 19 محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی تا پایان تابستان ادامه دارد، افزود: در ساعت‌های اعلام شده امکان عبور در مسیر شیراز _ بیضا وجود ندارد و تردد از محور قدیم شیراز _ بیضا امکان‌پذیر است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر  استان، در حال حاضر مابقی محورهای باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده آستارا - اردبیلجزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا شنبه آینده/ افزایش 26 درصدی ترددهاجزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌ها طی امروز و فردا

وی گفت: در شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده  در محورهای فارس نسبت به روز قبل 6 درصد افزایش را نشان می‌دهد و سهم وسایل نقلیه سنگین  در ترددها 14 درصد بوده است. اوج تردد بین ساعات 7 الی 8 در محور مرودشت - شیراز و کمترین تردد در محور لامرد - لار بین ساعات 19 الی 20 ثبت شده است.

انتهای پیام/ ز

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

او با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، افزود: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد