Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در محل کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست نمایندگان پیرامون مسائل مختلف از جمله موضوع تائید صلاحیت نجفی برای شهرداری تهران،‌ مبارزه با مفاسد اقتصادی و مسائل مربوط به محیط زیست و مشکلات پیش آمده در این حوزه سؤالاتی را مطرح کردند که وزیر هم به این سؤالات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: علوی در این نشست و در پاسخ به سؤال مربوط به تائید صلاحیت نجفی عنوان کرد در آن شرایط هر کسی جای نجفی و با شرایط وی بود طبق روال معمول از ما در وزارت اطلاعات تائید صلاحیت را می‌گرفت.

پورمختار خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات در رابطه با عملکرد این وزارتخانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت که تعداد زیادی از مفاسد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات کشف شده و این وزارتخانه به طور جد این موضوع را رصد می‌کند.

وی افزود: وزیر اطلاعات همچنین اظهار داشت وزارت اطلاعات اقدامات زیادی را در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم در حوزه اقتصادی صورت داده که اطلاع‌رسانی نمی‌شود و حتی اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری توسط این وزارتخانه بسیار بیشتر از اقدامات صورت گرفته پس از وقوع جرم است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: علوی همچنین در پاسخ به سؤالات مربوط به محیط زیست گفت که پرونده‌های مربوط به این بخش در حال بررسی است و اقدامات لازم در خصوص این پرونده‌ها در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نجفی تأیید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهریار عباسی در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: هیأتی که هم اکنون به دستور وزیر کشور به استان ایلام سفر کرده اند؛ به منظور بررسی مشکلات کلان که گره گشایی آن از مرکز صورت می‌گیرد، حضور دارند.
وی افزود: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، نباید در این نشست مطرح شود.
عباسی از نمایندگان تجار و بازرگانان و بخش خصوصی خواست، مشکلاتی که نیازمند پیگیری از طریق وزارت‌های بالا دستی است را در این فرصت، مطرح کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: اشخاص برگزیده‌ای از طرف وزیر محترم کشور در استان صرفا برای بررسی و شناسایی مشکلات کلان در حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، صنعت، آب، پسماند، انرژی و سایر موارد مهم استان حضور دارند.
عباسی تاکید کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات کلان استان که در توان مقامات ارشد کشوری است بهره ببریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی دقیق مسائل کلان و دستور وزیر برای رفع آن شاهد قدم‌های بزرگی برای توسعه و تعالی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس