Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج استان گلستان،اولین جلسه هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران استان گلستان با موضوع: راهکارهای رونق تولید در عرصه صنعت ساختمان در سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی استان برگزار گردید. در این جلسه، مشکلات و معضلات مهم موجود در عرصه تولید مصالح ساختمانی(پیرو نشست برگزار شده با تعدادی از فعالان این عرصه) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر به بیان راهکارها و نظرات خود پرداختند و در پایان، مواردی مصوب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان خبر./

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی هیات اسکواش گلستان، اشکان اتحادی اظهار کرد: نتایج ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی اسکواش در12  ماهه  سال 1402 از سوی فدراسیون اعلام شد که بر اساس آن استان گلستان با کسب 655 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. به گفته اتحادی، در این ارزیابی یزد  در رتبه نخست قرار دارد. 
اتحادی ضمن تقدیر از همراهی صمیمانه خانواده بزرگ اسکواش استان کسب این موفقیت را محصول پشتکار و همدلی اعضای هیات خواند و خاطرنشان کرد: این رتبه خیره‌کننده درحالی به دست آمده که رتبه گلستان در شروع فعالیت هیات فعلی ۲۹ بوده است. وی با تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان گلستان از رشته ورزشی اسکواش گفت: نگاه ویژه به موضوع استعدادیابی و توسعه همگانی در سطح پایه هدف اصلی هیات اسکواش گلستان است.
گفتنی است هیئت اسکواش استان گلستان از رتبه ٢٩ سال ١۴٠٠ به رتبه پنجم سال ١۴٠١ و رتبه دوم سال ١۴٠٢ ارتقاء داشته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود