Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:09:36 GMT

کرسی علمی ترویجی کلام وجودی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۶۷۷

کرسی علمی ترویجی کلام وجودی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کرسی علمی ترویجی کلام وجودی توسط قطب علمی فلسفه دین با همکاری گروه کلام پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، روز چهارشنبه مورخ ۲ مردادماه جاری برگزار می‌شود.

در این کرسی علمی مهدی عباس‌زاده عضو هیات علمی گروه معرفت‌شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به ارائه مطلب پرداخته و نقد این کرسی علمی نیز بر عهده عباس شیخ شعاعی و علیرضا قائمی‌نیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیری علمی این کرسی نیز بر عهده حمید امیرچقماقی دبیر قطب علمی فلسفه دین است.

کرسی علمی ترویجی کلام وجودی توسط قطب علمی فلسفه دین با همکاری گروه کلام پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، روز چهارشنبه مورخ ۲ مردادماه جاری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در محل سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه (۲)، پلاک ۲ و دفتر قم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: بلوار پانزده خرداد، کوچه میثمی (ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست علمی بلامانع است.

کد خبر 4671901

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کرسی ترویجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سرابی ادامه داد: بنا به اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآن حضور دارند.

وی افزود: امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنرهای قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است.

سرابی تاکید کرد: ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود. 

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خادمان تجلیل شده از فعالین داخلی و چه تعداد از فعالین خارجی هستند؟ توضیح داد: در طول دوره‌های گذشته فعالین قرآنی از خارج از کشور داشتیم، که در این دوره خادم از اتباع غیر ایرانی نداریم. اما برنامه‌ریزی کردیم که در دوره‌های آینده خادمانی را از دیگر کشورهای اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد