Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در ساعات پایانی روز چهارشنبه حریقی در میدان حسن‌آباد رخ داد، گفت: پیشینه این میدان بر کسی پوشیده نیست اما ابهاماتی پیرامون این حادثه وجود دارد که باید سازمان آتش‌نشانی و معاونت خدمات شهری پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه جای سوال است که چرا ساختمانی که ثبت ملی شده و جزو آثار فاخر محسوب می‌شود، باید به محل فروش ابزار و یراق تبدیل شود، گفت: همچنین چرا سیستم به روز اطفای حریق در این ساختمان نصب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد باید با هماهنگی اتاق اصناف نسبت به تغییر کاربری نامتجانس اقدام شود، گفت: میزان تخریب در میدان حسن‌آباد با توجه به اینکه دیوار به دیوار ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی است، جای تعجب دارد هر چند که بعضا مطرح می‌شود که ماشین‌های آتش‌نشانی در حال ماموریت در یک جای دیگر بودند اما مگر می‌شود که کل ایستگاه تخلیه شده باشد.

وی با بیان اینکه جای سوال است که آیا آتش‌نشانان دیر اطفای حریق را شروع کردند یا شدت توسعه حریق زیاد بوده، گفت: باید معاونت خدمات شهری به این موضوع رسیدگی کند و اطلاع‌رسانی دقیقی در این خصوص داشته باشد هر چند که آتش‌نشانان دلسوزانه جانشان را کف دست گذاشته و برای اطفای حریق رفتند که جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه لازم است آموزش‌های لازم برای اطفای حریق در اماکن تاریخی داده شود، گفت: مثلا یک پرسش دیگر این است که چرا برای اطفای حریق یک مکان تاریخی از آب استفاده می‌شود و شاید من اشتباه می‌کنم اما شاید بهتر باشد از فوم و کف استفاده شود تا مبادا این ساختمان دچار تخریب شود.

نظری همچنین قصد داشت در بخش دوم تذکر خود در مورد نمایشگاه الکامپ تذکر دهد که محسن هاشمی عنوان کرد که به دلیل ضیق وقت امکان ارائه قسمت دوم تذکر وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اماکن تاریخی حریق اطفای حریق حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیرو‌ها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

به گزارش مهر، وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کار‌های رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • مهار حریق واحدی تجاری در اصفهان