Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:09:14 GMT

گزارش آماری از اسرای فلسطینی در قدس شریف

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۸۸۶۹

گزارش آماری از اسرای فلسطینی در قدس شریف

ریاض الاشکار سخنگوی رسانه ای این مرکز گفت: در قدس شریف تعداد بازداشت شده های فلسطینی بیشتر از شهرهای دیگر بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، مرکز مطالعات اسرای فلسطینی (PCHR) با انتشار آخرین آمار خود اعلام کرده است که در نیمه نخست سال جاری میلادی رژیم صهیونیستی 900 نفر را تنها در شهر بیت المقدس زندانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریاض الاشکار سخنگوی رسانه ای این مرکز گفت: در قدس شریف تعداد بازداشت شده های فلسطینی بیشتر از شهرهای دیگر بوده است. در این شهر بیش از 2600 نفر دستگیر شدند که از میان آنها 900 نفر در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.

 

وی افزود: در زمانی که باب الرحمه در مسجدالاقصی به روی نمازگزاران گشوده شد تعداد دستگیر شده ها نیز بیشتر شده است. بیشتر روحانیون و امامان جماعت مساجد شهر توسط صهیونیستها دستگیر می شوند.

 

الاشکار به این موضوع تاکید کرد که پروژه یهودی سازی قدس شریف یکی از علل اصلی دستگیری فلسطینی ها و اخراج آنها از این شهر است. وی می گوید در روستاها و محله های اطراف شهر صهیونیستها به بهانه های مختلف خانه های فلسطینی ها را تخریب می کنند و افراد داخل آن را بازداشت می کنند.

 

به گفته سخنگوی مرکز مطالعات فلسطینی در سال 2019 صهیونیستها 300 کودک و نوجوان فلسطینی توسط نیروهای امنیتی اسیر شدند. در میان کودکان دستگیر شده سنین کمتر از 12 سال دیده می شود.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه حائری مقاومت مسکن مقام معظم رهبری شیراز امام رضا ع بیرجند کتابخانه های عمومی خطبه نماز جمعه اسرای فلسطینی قدس رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳۰ درصدی اسرای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی

یک مقام ارشد فلسطینی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی از افزایش چشمگیر تعداد شهروندان فلسطینی دربند اسرائیل از زمان عملیات طوفان الاقصی بدین سو خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ «قدوره فارس»، رییس شورای رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی در نشستی رسانه ای از افزایش چشمگیر آمار اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 خبر داد.

فارس در این نشست رسانه ای اعلام کرد تا قبل از عملیات طوفان الاقصی آمار اسرای فلسطینی دربند اسرائیل از پنج هزار نفر فراتر نمی رفت اما این رقم اکنون بدون محاسبه اسرای نوار غزه از 12 هزار نفر عبور کرده است.

رییس شورای اسرا و آزادگان فلسطینی از افزایش 130 درصدی تعداد اسرای فلسطینی از روز عملیات طوفان الاقصی بدین سو خبر داد.

حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماستحماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند




فارس همچنین با اشاره به شکنجه و آزار اسرای فلسطینی، از شهادت 16 اسیر فلسطینی در زمان اسارت در زندان ها و بازداشت گاه های رژیم صهیونیستی خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد شهدای نوار غزه از ۳۴ هزار تن فراتر رفت
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • افزایش ۱۳۰ درصدی اسرای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • صهیونیست‌ها کارخانه تولید دارو غزه را بمباران کردند
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی