Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت بلژیکی خبر داد هم‌تیمی پیشین رامین رضاییان در آستانه پیوستن به استقلال تهران است. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «فوتبال کرانت» بلژیک در گزارشی نوشت؛ تیم فوتبال اوستنده بلژیک ممکن است یکی از رهبران خود در زمین را درست پیش از آغاز فصل جدید از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندو کانِسین، هافبک برزیلی اوستنده مورد توجه استقلال ایران قرار گرفته است و بر اساس اطاعات به دست آمده یک هافبک برزیلی روز چهارشنبه در تست‌های پزشکی این تیم ایرانی شرکت خواهد کرد. باشگاه استقلال تأیید نکرده که بازیکن مدنظر کانسین است و نامی از این بازیکن نبرده است.

ماجرای ادامه‌دار آکادمی استقلال؛ از اجاره غیرقانونی مدرسه فوتبال تا شکایت به کمیته اخلاق

این هافبک برزیلی 27 ساله که سابقه بازی در اندرلخت را هم دارد، از سال 2014 عضو اوستنده بلژیک است. رامین رضاییان، بال تیم ملی فوتبال کشورمان هم  بین سال‌های 2017 تا 2018 سابقه بازی در کنار این بازیکن را در کارنامه‌اش دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!