Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: یکی از مهمترین روش‌ها و ابزار‌های روز دنیا برای ارتقاء سطح ایمنی سفر‌های جاده‌ای و کاهش تصادفات، بکارگیری و استفاده موثر از سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شامل ترددشمار‌های برخط، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت، دستگاه‌های توزین در حال حرکت (wim)، مدیریت امداد جاده ای، تلفن ۱۴۱، سامانه ثبت سوانح و وقایع جاده ای، تابلو‌های پیام متغیر و ترافیک نما، تابلو‌های سفرنما و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سطح جاده‌های کشور است.

وی افزود: بر همین اساس با پیگیری‌های مستمر انجام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور این اداره کل در خرداد امسال و در سه ماهه منتهی به خرداد موفق به کسب رتبه اول و دوم کشوری در مدیریت و بکارگیری سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شده است.

مدیرکل راهداری استاتن همدان یادآور شد: عدم خاموشی و قطعی سامانه، ارسال صحیح و دقیق اطلاعات و داده‌ها، آنلاین بودن، اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران و برقراری شیفت‌های منظم و دائم از جمله شاخصه‌های این ارزیابی است.

انتهای پیام/ د 

کسب رتبه کشوری راهداری همدان در مدیریت سامانه‌های هوشمند حمل و نقل 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود

مسعود زوارزاده گفت: بزرگراه قم - جعفرآباد یکی از محور‌های مهم و کریدوری استان قم با استان مرکزی و از سویی دیگر راه دسترسی شهرستان جعفرآباد و توابع به عنوان قطب‌کشاورزی و دامداری استان است.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جعفرآباد ترافیک ترکیبی این بزرگراه را از عوامل اصلی در تخریب و استهلاک آن دانست و تصریح کرد: تردد انواع ماشین‌آلات نیمه‌سنگین، سبک، ادوات کشاورزی و ... در طول این بزرگراه ضرورت ارتقا و بهسازی آن را دوچندان کرده‌است.

زوارزاده گفت: این طرح به طول ۷۰۰ مترمربع، در۲ خط رفت و برگشت از اول اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جعفرآباد در خصوص مشخصات جغرافیایی قطعه ورودی بزرگراه قم - جعفرآباد عنوان کرد: موقعیت مکانی این قطعه از بزرگراه موجب شده تا در فصول بارشی سال شاهد آب‌گرفتگی و تخریب سطوح آسفالتی آن باشیم.

جعفرآباد با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر قم قرار دارد.

طبق مصوبه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ هیات دولت وقت، بخش جعفرآباد به شهرستان ارتقا پیدا کرد، این شهرستان جدیدالتاسیس از ۲ بخش مرکزی و دهستان قاهان تشکیل شده که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیررسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های استان همدان