Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم‌های خاطره‌انگیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تابستان ۱۳۹۸ در بخش چشم‌انداز برنامه تابستانه باشگاه «هنر و تجربه» به شکل رایگان در شهرهای تهران، شیراز و اصفهان نمایش داده می‌شود.

این برنامه که اولین دوره آن با همکاری فیلمخانه ملی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود تابستان امسال هر چهارشنبه فیلم‌هایی از سینمای کلاسیک ایران را رایگان برای عموم مردم نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز ۹ مرداد نسخه ترمیم شده پویانمایی‌های «زال و سیمرغ»، «رخ»، «گلباران»، «ملک خورشید»، «منم آن‌که…» و «هفت شهر» همه از آثار علی‌اکبر صادقی نمایش داده می‌شود.

روز ۱۶ مرداد فیلم سینمایی «دونده» و ۲۳ مرداد نیز ۲ فیلم «انتظار» و «ساز دهنی» از آثار امیر نادری اکران می شود.

در همین‌حال بر اساس جدول پخش برنامه تابستانه باشگاه «هنر و تجربه» روز ۳۰ مرداد علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های دیگر کانون با عنوان‌های «پسر شرقی» و «اسب» ساخته مسعود کیمیایی را تماشا کنند.

در عین‌حال فیلم «پری» به کارگردانی زکریا هاشمی و فیلم‌های «چنین کنند حکایت» و «پدیده» هر دو از آثار محمدرضا اصلانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روز ۶ شهریور روی پرده نمایش می‌رود.

فیلم‌های باشگاه «هنر و تجربه» هر چهارشنبه در پردیس چارسوی تهران و شهر آفتاب شیراز ساعت ۲۰ نمایش داده می‌شود و در سیتی سنتر اصفهان نیز ساعت ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است.

کد خبر 4671919 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علی اکبر صادقی اصفهان مسعود کیمیایی محمدرضا اصلانی فیلمخانه ملی امیر نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری