Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:52:53 GMT

کانسین در ترانسفرمارکت استقلالی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۲۰۴

کانسین در ترانسفرمارکت استقلالی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسانه های بلژیک نسبت به شایعه حضور کانسین هافبک برزیلی اوستنده در ایران و پوشیدن پیراهن استقلال واکنش نشان دادند. دو رسانه بلژیکی با اعلام این خبر که این بازیکن بعد از ۵ سال طلایی در حال جدایی از اوستنده قرار گرفته اعلام کردند که این بازیکن به دنبال حضور در استقلال است و روز چهارشنبه این انتقال انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن برزیلی گزینه جانشینی پاتوسی در استقلال است اما تا به امروز مسئولان استقلال به نام او اشاره نکرده بودند و به نظر می رسد حالا با تایید رسانه های بلژیک باید این انتقال را نهایی دانست.

هافبک طراح و 27 ساله باشگاه اوستنده در بلژیک که فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود. فرناندو کانسین بعد  از درخشش در رده‌های پایه فوتبال برزیل، فصل 2011-2010 راهی بلژیک شد و پیراهن اندرلخت را پوشید. او 3 فصل در اندرلخت بازی کرد و سپس از سال 2013 به اوستنده رفت تا در این تیم متوسط بلژیکی بازی کند.

فرناندو کانسین از فصل 2014-2013 عضو اوستنده است و تاکنون حدود 200 بازی برای این تیم انجام داده و گل‌هایی نیز به ثمر رسانده. کانسین که چند بار نیز برای تیم‌های نوجوانان و جوانان برزیل به میدان رفته تا سال 2020 با اوستنده قرارداد دارد اما بعید نیست به تهران بیاید. کانسین در پست هافبک بازیساز و وینگر می تواند به استقلال کمک کند و سابقه خوبی در فوتبال بلژیک دارد تا مانند پاتوسی با تجربه حضور در ژوپیتر لیگ به ایران سفر کند.

فرناندو کانسین در مقدماتی لیگ اروپا نیز برای اوستنده بازی کرده و نکته جالب درباره این هافبک برزیلی، هم‌تیمی بودن او با رامین رضاییان در تیم بلژیکی است. این دو فصل 2018-2017 را کنار هم و در ترکیب اوستنده سپری کردند.

سایت ترانسفرمارکت در تازه ترین به روز رسانی خود از استقلال به عنوان تیم خواهان و آینده کانسین نام برده است.

256 251

کد خبر 1281826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال آندره استراماچونی نفتکش انگلیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا ایران و انگلیس سپاه پاسداران محمدجواد ظریف استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف

آفتاب‌‌نیوز :

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات