Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری آمل گفت: 351 متر مربع اراضی تصرف عدوانی این شهر با حکم دادستانی آزادسازی شد.به گزارش بلاغ، علی‌محمد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان آمل، اظهار کرد: 351 متر مربع اراضی تصرف عدوانی این شهر با حکم دادستانی آزادسازی شد.

وی با اشاره به همکاری دادستانی عمومی و انقلاب اسلامی آمل درمورد آزادسازی تصرف عدوانی اراضی واقع در بلوار شهید منفرد نیاکی، افزود: اراضی شهری متعلق به همه شهروندان بوده و تصرفات غیرمجاز آن با برخورد جدی شهرداری همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری آمل تصریح کرد: مشارکت شهروندان در باز پس‌گیری اراضی متصرف شده غیرمجاز بسیار مهم بوده است و این نشان می‌دهد شهروندان حس تعلق به شهر دارند و این امر ما را در پیشبرد خدمات‌رسانی و توسعه شهری یاری می‌‌کند.

این مسؤول با اشاره به اینکه 285 مترمربع از املاک واقع در بلوار قاسمی تعریض شده است، گفت: شهروندان در آینده نزدیک شاهد تعریض املاکی در بلوار امام رضا(ع) هستند.

مقدس با اعلام رفع سد معبر خیابان امام خمینی(ره)، ادامه داد: برای ایجاد سیما زیبا و مطلوب شهری از تاریخ 31 تیر سال جاری اجازه هیچ سدمعبر و بساط‌گستری در خیابان امام خمینی(ره) را نمی‌دهیم البته بساط‌گستران باید برای ساماندهی در بازارچه‌های محلی شهرداری از جمله بازار جدید بنفشه و بازار شب به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی مراجعه کنند.

وی با اشاره به انجام 33 هزار متر مربع روکش آسفالت در محلات بافت تاریخی شهر آمل، بیان کرد: این اقدام با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری انجام شد.

مقدس با اشاره به استفاده 300 تن قیر گفت: حفظ و نگهداری محلات تاریخی آمل در بافت‌های فرسوده از مهم‌رین وظایف سازمان عمران شهرداری است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد

محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: در نخستین روز‌های کاری سال جدید، یک مورد حکم قلع و قمع در سطح ۶ هزار مترمربع و همچنین دو مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ تغییر کاربری اراضی کشاورزی بصورت تفکیک و دیوارکشی در سطح ۵۰۰ مترمربع و با دستور قضایی اجرا شد.

او با بیان اینکه این احکام با حضور نماینده دادستانی و یگان حفاظت اراضی مدیریت جهاد کشاورزی اجرا شد، افزود: این سه موارد در اراضی زراعی حریم شهر محمودآباد در سطح ۶ هزار مترمربع که بصورت سنگ و نخاله‌ریزی مورد تغییر کاربری غیرمجاز قرار گرفته بود، با اخذ حکم قطعی قلع و قمع مراجع قضایی اجرا شد.

هادی‌زاده گفت: حفظ حیات نسل کنونی و آیندگان مستلزم حفظ امنیت غذایی است و تأمین این امنیت در گرو صیانت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی است.

او از تمامی کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی خواست از هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی از جمله احداث بنا، دیوارکشی، فنس‌کشی، تفکیک و قطعه بندی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی خودداری کنند.

هادی‌زاده گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته اجرای سایر احکام قطعی قلع و قمع صادره در امسال در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ خدائیان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • جلوگیری از زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان با اقدام قوه قضاییه/ خداییان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل