Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در جریان نشست علنی امروز مجلس، داوود محمدی نماینده قزوین به عنوان کاندیدا از سوی هیات رئیسه برای ریاست بر کمیسیون اصل ۹۰ معرفی شد. این دومین جلسه رای گیری برای انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ بود. مجلسی ها چند هفته پیش نیز آرایشان درباره فرهاد تجری را به گلدان ریخته بودند ولی نتیجه آن ریاست تجری بر کمیسیون اصل ۹۰ نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رای گیری که از صحن مجلس انجام شد در نهایت محمدی که سه سال قبل هم ریاست این کمیسیون را برعهده داشت با ب۱۶۱ رای چهارمین سال بر صندلی ریاست این کمیسیون تکیه زد.

لازم به ذکر است که کمیسیون اصل ۹۰ تنها کمیسیونی است که رئیس آن با رای مستقیم نمایندگان در صحن مجلس تعیین می‌شود.

۲۷۲۷

کد خبر 1281814

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمیسیون اصل 90مجلس مجلس دهم نفتکش انگلیس دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا ایران و انگلیس سپاه پاسداران محمدجواد ظریف استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه