Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@07:05:53 GMT

استارت اقدامات موثر در سایپا با مدیریت سلیمانی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۳۵۱

به گزارش ایلنا، حمیدرضا فولادگر گفت: طرح بومی‌سازی قطعات خودرو با مشارکت تولیدکنندگان داخلی، اقدام بسیار مفیدی است و نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

وی درخصوص پلت‌فرم SP100 و طراحی و ساخت خودرو رهام براساس آن، ادامه داد: این اقدام سایپا آغاز یک حرکت جدید در صنعت خودرو کشور است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید چندماه قبل خود از سایپا گفت: مدیریت سایپا اقدامات موثری را در این مجموعه استارت زده و به‌خوبی توانسته شرایط این خودروساز را سامان دهد که با ادامه این روند، شرایط این گروه بهتر از گذشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری آتش‌بس پایدار در فلسطین تنها راه موثر و مطمئن برای استقرار صلح در غرب آسیا است

در تماس تلفنی خانم «حاجه لحبیب » وزیر امور خارجه بلژیک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه و مناسبات دوجانبه مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این گفت‌وگوی تلفنی  با اشاره به تجارب موفق دو کشور در کمک به حل مشکلات از جمله در حوزه کنسولی، ادامه رایزنی‌ها در سطوح مختلف در راستای توسعه مناسبات را مهم برشمرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به ریاست دوره‌ای بلژیک بر اتحادیه اروپا، انتظار از این اتحادیه برای کمک به صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد تاکید قرار داد.

امیرعبداللهیان با اشاره به مواضع بلژیک در حمایت از فلسطین، اظهار کرد: برقراری آتش‌بس پایدار در فلسطین با هدف توقف کامل نسل‌کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری تنها راه موثر و مطمئن برای استقرار صلح در غرب آسیا از جمله در حوزه دریانوردی  است.

 لحبیب، وزیر امور خارجه بلژیک نیز در این گفت‌وگو با اشاره به ریاست کشورش بر اتحادیه اروپا، خاطرنشان ساخت: بلژیک برای ایجاد اجماع‌نظر در میان کشورهای اتحادیه اروپا در جهت پایان دادن خصومت‌ها، دسترسی مردم غزه به مواد غذایی و آزادی اسرا تلاش زیادی را به‌عمل آورده و به آن ادامه خواهد داد.

وزیر امور خارجه بلژیک همچنین ضمن محکومیت حمله به مکان دیپلماتیک متعلق به کشورمان در دمشق و نیز تصریح بر نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در  منطقه، خواستار ادامه تلاش برای جلوگیری از گسترش تنش‌ها شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • حمایت های ادامه دار از دفاع مشروعِ موشکی و پهپادی سپاه /اقدامات تروریستی اسرائیل با پاسخ سخت تری روبرو خواهد شد
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • حمایت حوزه‌های علمیه و روحانیت از اقدام علیه رژیم صهیونیستی
  • برقراری آتش‌بس پایدار در فلسطین تنها راه موثر و مطمئن برای استقرار صلح در غرب آسیا است
  • چرا خودرو استارت نمیخورد؟ / ۵ دلیل استارت نخوردن خودرو
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ + جدول