Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی تفنگ میکس ایران پس از کسب طلای تیمی در جام جهانی جوانان گفت: خودم را کمی بهتر از چیزی که انتظار می‌رفت، نشان دادم. در ایران تمرینات خوبی نداشتم اما به نسبت تمریناتم خیلی بهتر بودم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی تفنگ میکس ایران با ترکیب آرمیتا صادقیان و امیرسیاوش ذوالفقاریان برای اولین بار در مسابقات جهانی جوانان موفق به کسب مدال طلای تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدالی تاریخی که آینده ای درخشان برای این دو جوان را نوید می‌دهد. امیرسیاوش ذوالفقاریان در مورد این مسابقات به ایسنا گفت:  موفق شدیم به همراه خانم صادقیان اولین طلای جهانی جوانان ایران در این رشته را کسب کنیم و این افتخار بزرگی برایمان است. نزدیک به 650 وزشکار از کشورهای مختلف در این مسابقات شرکت کرده بودند. در بخش انفرادی هم خوب کار کردیم و امکان کسب مدال وجود داشت اما شانس با ما یار نبود.

او در ادامه افزود: رقابت برای کسب این مدال خیلی سخت بود. تمام تیراندازان خوب در این مسابقات شرکت کرده بودند. خیلی از آنها جزو مدال‌آوران المپیک نوجوانان بودند. علاوه بر این تیم‌های قدرتمندی مثل هند، روسیه و آمریکا هم حضور داشتند.

ذوالفقاریان به پیروزی برابر هند در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: در این مسابقات برای اولین بار به هند اجازه کسب طلا ندادیم و این یکی از  موفقیت‌هایی بود که خوشحالمان کرد چون هند در اکثر مسابقات جهانی  طلا می گیرد اما این بار در جایگاه دوم قرار گرفت.

او در مورد عملکرد فردی خود در مسابقات جهانی گفت: خودم را کمی بهتر از چیزی که انتظار می‌رفت،  نشان دادم. در ایران تمرینات خوبی نداشتم اما به نسبت تمریناتم خیلی بهتر بودم. مربیانم کمک کردند تا خود را کنترل کنم و خوب نشان دهم.

ذوالفقاریان در مورد تلاش برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو بیان کرد: رقابت خیلی سختی داریم چون برای کسب سهمیه 2020 سن وسال مطرح نیست و همه باید در بخش بزرگسالان شرکت کنند. در نتیجه ابتدا باید بزرگسالان ایران را از پیش رو برداریم تا به مسابقات کسب سهمیه اعزام شویم. بعد از آن با بهترین‌های جهان رو به رو می‌شویم.  با توکل بر خدا تلاش می‌کنم. هنوز دو مسابقه دیگر برای سهمیه مانده که امیدوارم بتوانم پرچم ایران را بالا ببرم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ورزشکاران فارسی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، یک مدال نقره و یک برنز  را از آن خود کردند.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد. در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی کشتی گیر استان فارسی تیم ملی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ حریفی از چین به برتری رسید.

رستمی در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت اما  در دیدار نهایی مقابل شینگو هارادا از ژاپن مغلوب شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
**********
امیر رضا ده بزرگی دیگر کشتی گیر استان فارسی هم در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ، حریفی از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

ده بزرگی در دور سوم ، کشتی گیر تاجیکستانی را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت ، اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به فرنگی کار قرقیزستانی واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

ده بزرگی در دیدار رده بندی ، ۹ بر صفر حریف چینی را برد و بر سکوی سوم این وزن ایستاد. 

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان