Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بانی که در ۲۰ سالگی به شیاطین سرخ ملحق شد، شاید بر طبق قرارداد جدید تا ۳۴ سالگی هم در تئاتر رویاها ماندنی شود. 

طرفداری- داوید دخیا به زودی با امضای قراردادی شش ساله با منچستریونایتد، به بیشترین دستمزد در میان دروازه‌بان‌های فوتبال دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش تلگراف، دخیا که روز گذشته در جریان دیدار دوستانه منچستریونایتد-اینتر برای اولین بار در اردوی پیش فصل امسال به میدان رفت، پس از بازگشت از این اردو قراردادش را با دستمزد هفتگی ۳۷۵ هزار پوندی تمدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او طی شش سال آینده، جمعا ۱۲۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. پس از این که یونایتد فصل ۱۹-۲۰۱۸ را با اختلافی ۳۲ امتیازی نسبت به منچسترسیتی در رده ششم به پایان رساند، دخیا برای تمدید قراردادش با شیاطین سرخ خیلی فکر کرد. او کار کردن با امیلیانو آلوارز (مربی دروازه‌بان‌های منچستریونایتد) را دوست دارد و معتقد است که باشگاه می‌تواند به جمع تیم‌های موفق برگردد.

حمایت اوله گونار سولسشر در روزهای دشوار دخیا در فصل گذشته که با فاصله گرفتن این دروازه‌بان از روزهای خوبش همراه بود، یکی از اصلی‌ترین دلایل تمدید او با منچستریونایتد به شمار می‌رود. سولسشر بارها در مصاحبه‌های مختلف از دخیا حمایت کرد و او را بهترین بازیکن باشگاه در سالیان اخیر نامید. دروازه‌بان سابق اتلتیکو مادرید امیدوار است تا شیاطین سرخ در سال‌های پیش رو بار دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس