Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، به منظور دریافت خط و مشی و هماهنگی های لازم در راستای اجرای هرچه بهتر مسابقات المپیک نظامیان ۲۰۱۹ در کشور چین، میزان آمادگی جسمانی کارکنان ارتش و نگاه تخصصی به ورزش‌های آبی مثل شنا، نجات غریق، پنجگانه دریایی و قایقرانی امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به همراه هیئتی با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر هم افزایی نیروها در حوزه سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان ارتش، ضمن علاقه مندی به فعالیت های ورزشی قهرمانی و همگانی، حمایت همه جانبه خود را از مسابقات بین المللی و حضور تیم های ارتش در آوردگاه های سیزم و جهان اعلام کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی بدنی ارتش ضمن تشکر از فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش بدلیل حمایت هایش از ورزش و تربیت بدنی ارتش، گزارش از وضعیت کلی ورزش ارتش و ظرفیت های موجود در این حوزه، میزان آمادگی جسمانی کارکنان پایور و وظیفه و همچنین فعالیت‌هایی که در حوزه تفریحات سالم جهت کارکنان و خانواده های آنان برنامه ریزی شده است، ارائه کرد.

امیر فولادی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات و گردهمایی کشورهای عضو آیونز IONS که قرار است در دی ماه سال جاری به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار شود، آمادگی این سازمان را در خصوص کمک به برگزاری شایسته این رویداد بین المللی اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران