Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال جوانان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با ایتالیا، بحرین و آرژانتین، همگروه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های چین، آرژانتین، روسیه و ایتالیا، مرحله نخست مسابقات والیبال قهرمانی جهان که در کشور بحرین در حال برگزاری است را با صدرنشینی به پایان بردند و راهی مرحله دوم شدند. در روز پایانی مرحله نخست، چین ۳ بر یک بحرین را شکست داد، آرژانتین با همین نتیجه از سد کره جنوبی گذشت، روسیه در ۳ ست متوالی تونس را مغلوب کرد و ایتالیا، ۳ بر صفر برزیل را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر ۴ تیم چین، آرژانتین، روسیه و ایتالیا، تیم‌های بحرین، کره جنوبی، ایران و برزیل نیز به عنوان تیم‌های دوم گروه خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.بدین ترتیب ایران در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا، بحرین و آرژانتین، همگروه شد.

برنامه بازی‌های ایران در مرحله دوم مسابقات و در گروه F. به شرح زیر است:

دوشنبه ۳۱ تیر: ایران - آرژانتین، ساعت ۱۸
سه شنبه اول مرداد: ایران - ایتالیا، ساعت ۱۸
چهارشنبه ۲ مرداد: ایران - بحرین، ساعت ۲۰:۳۰

در گروه E. نیز تیم‌های روسیه، برزیل، چین و کره جنوبی با هم دیدار می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: والیبال جوانان تابناک ورزشی ایران حمید بقایی تنگه هرمز اسماعیل هنیه جان بولتون نفتکش سازمان بنادر و دریانوردی آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست

کاپیتان فصل گذشته تیم والیبال پیکان به تیم تازه وارد لیگ برتری پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال صنعتگران امید که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد، رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد.

نخستین خرید تیم صنعتگران، علی بهبودی، کاپیتان و پاسور کهنه‌کار و فصل گذشته تیم پیکان است تا با توجه به حضور این بازی‌ساز باتجربه، تیم صنعتگران اقدام به جذب سایر بازیکنان کند.

حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

هدایت تیم تازه‌وارد صنعتگران در این فصل بر عهده رضا مومنی مقدم است که به طور همزمان مسئولیت تیم جوانان ایران را  نیز بر عهده دارد. در مدتی که این مربی در تیم جوانان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می‌کند، حسین نجاتی، ملی‌پوش پیشین و مربی فصل گذشته تیم شهداب، تمرین‌های تیم صنعتگران را به عنوان مربی زیر نظر خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • کاپیتان تیم ملی ایران: بحرین غافلگیرمان کرد/ کار را سخت کردیم