Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

بازی بامداد امروز (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در جام قهرمانان بین‌المللی برای بسیاری از بازیکنان تیم اسپانیایی حکم اولین بازی‌شان با پیراهن پرافتخارترین تیم اسپانیا را داشت که ادن ازار هم یکی از آنها بود.

بازیکن سابق چلسی که به تازگی به رئال مادرید پیوسته است، در بدو ورودش فاش کرد که از لوکا مودریچ خواسته پیراهن شماره 10 را به او بدهد اما هم‌تیمی کرواتش پاسخ منفی به وی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن اعلام شد که باشگاه پیراهن شماره 7 را برای ازار در نظر گرفته، پیراهنی که بزرگانی مانند رائول گونزالس و کریستیانو رونالدو در رئال مادرید به تن داشتند. این شماره هم اما در اختیار ماریانو است و او هم هنوز حاضر نشده شماره‌اش را به ازار بدهد و خبری هم مبنی بر فروش وی به گوش نمی‌رسد.

مدتی بعد گزارش‌هایی از علاقه ازار به شماره 23 به خاطر علاقه‌اش به مایکل جردن، اسطوره NBA منتشر و گفته شد که ازار پیراهن سابق دیوید بکام را خواهد پوشید اما این شماره هم قبل از ابراز علاقه ازار به آن، به فرلان مندی، مدافع جدید کهکشانی‌‌ها تعلق گرفته بود.

 

به این ترتیب ازار در اولین بازی خود برای رئال مادرید با پیراهن شماره 50 به میدان رفت که البته بی‌مناسبت هم نبود. گویا ازار به مناسبت پنجاهمین سالگرد فرود اولین انسان روی کره ماه، این شماره را برای بازی بامداد امروز انتخاب کرده بود.

ازار اما نمی‌تواند با پیراهن شماره 50 فصل را آغاز کند چون طبق قوانین لالیگا بازیکنان تیم‌ها تنها مجاز به انتخاب شماره‌های یک تا 25 هستند.

در همین حال لوکا یوویچ دیگر بازیکن جدید رئال مادرید هم با پیراهن شماره 18 اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: ادن آزار رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند