Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که طی دو سال اخیر به عنوان دانشگاه برتر ایران از سوی موسسه معتبر رتبه بندی تایمز انتخاب شده است، طی یک مراسم رسمی از چهره سرشناس ورزش مازندران و خیر نیک اندیش بابلی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، موسسه مشارکت‌های مردمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل طی مراسمی در تالار همایش‌های این دانشگاه که با حضور مقامات اداری و انتظامی بلندپایه استان مازندران و شهرستان بابل، مرمر فیروزپور رییس شورای شهر بابل، علی اکبر شهیری معاون سابق استاندار مازندران، دکتر واثقی رییس دانشگاه فنی نوشیروانی، به همراه هیات امنای خیرین این دانشگاه و معاونین دانشگاه برگزار شد، از همت الله حسین زاده به پاس قدردانی از اقدامات خیرخواهانه و عام المنفعه او تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این پهلوان پرآوازه کشتی مازندران و ملی پوش سابق کشتی آزاد ایران که سال‌ها عنوان سرپهلوانی در کشتی معروف لوچو را یدک می‌کشید، و اکنون نیز یکی از مدیران عالی رتبه بانک صادرات ایران است، طی یکسال حدود سه میلیارد ریال به توسعه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل کمک کرده است. از جمله این اقدامات، کمک این خیر مازندرانی برای تکمیل پروژه «سالن ورزشی زنده یاد مهندس پوریا حسین زاده» فرزند قهرمان پیشکسوت کشتی در این دانشگاه نمونه کشوری بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه نوشیروانی بابل تجلیل خیریه سالن ورزشی پیشکسوت پهلوان حمید بقایی تنگه هرمز اسماعیل هنیه جان بولتون نفتکش سازمان بنادر و دریانوردی آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم) در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟/ از 8 مدل صبحانه تا زندگی در سلول‌های انفرادی این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم)
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است