Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@18:01:34 GMT

صنعت بيمه امانتدار اعتماد مردم است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۸۰۹

صنعت بيمه امانتدار اعتماد مردم است

خبرگزاري آريا - ارتباطات و اطلاعات بيمه اي بايد به روز، کار آمد و در بستر الکترونيک باشد تا روند خدمات رساني به مردم تقويت شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، غلامرضا سليماني در بازديد از بيست و پنجمين نمايشگاه"الکامپ" با اعلام اين مطلب افزود: سرعت در ارائه خدمات و تسهيل ارتباطات از نيازهاي جدي يک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب مي شود و صنعت بيمه به دليل ارتباط بي واسطه با مردم بايد در اين عرصه پيشتاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس کل بيمه مرکزي با ابراز خرسندي از دريافت عنوان نخست و جايزه ويژه توسط مرکز فن آوري ارتباطات و اطلاعات بيمه مرکزي در حوزه "خدمات رساني در بستر الکترونيک" در بين يکصد و پنج سازمان دولتي، تصريح کرد: بلوغ خدمات الکترونيکي مي تواند زمينه ساز بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي صنعت بيمه کشور و در نهايت افزايش ضريب نفوذ در جامعه باشد.
وي از صنعت بيمه به عنوان امانتدار اطمينان و اعتماد مردم ياد کرد و افزود: تبادل اطلاعات بين دستگاه هاي مرتبط از الزامات سرعت، دقت و صحت در ارائه خدمات است که بايد ضمن رعايت حقوق بيمه گذاران اين مبادلات صورت بگيرد.
رييس شوراي عالي بيمه در حاشيه اين بازديد با مديران استارت آپ هاي بيمه اي به گفتگو نشست و با ارائه رهنمودهايي شخصا براي رفع ابهام ها و مشکلات آنان دستور لازم را صادر کرد.
بر اساس اين گزارش رييس کل بيمه مرکزي در بازديد از غرفه هاي مختلف، ضمن تبادل نظر با کارشناسان شرکت بيمه ايران، اپليکيشن هاي بيمه اي و مديران ارشد دستگاه هاي متناظر، به سوالات خبرنگاران نيز پاسخ داد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود