Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، «منصور غلامی» روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه‌ها برنامه‌های زیادی در همه بخش ها اعم از سراهای دانشجوی در تابستان دارند که البته انجام این برنامه ها به هزینه زیادی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در خصوص اختصاص اعتبارات تعمیر و نگهداری خوابگاه‌ها و ساختمان‌های دانشگاه‌ها در فصل تابستان ابراز نگرانی کرد.

به گفته غلامی اغلب دانشگاه‌های بزرگ کشور سابقه و پیشینه ساخت طولانی دارند بنابراین لازم است در حوزه تعمیر و تجهیز فضاهای فیزیکی اقداماتی انجام دهند.

وزیر علوم ادامه داد: چند سالی است که صندوق رفاه دانشجویان کمک های زیادی برای تعمیر و ارتقاء سراهای دانشجوی انجام داده و گزارش کاملی دریافت کرده ایم.

به گفته غلامی سال گذشته تخصیص بودجه و اعتبار تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها تاخیر داشت و این تخصیص ها تا پایان سال ۹۷ با مشکلاتی مواجه شد.
وزیر علوم گفت: امسال نگران هستیم در تابستان نتوانیم منابع تجهیز خوابگاه ها را تامین کنیم و امید است بتوانیم حداقل برنامه های در دست اجرا را انجام دهیم.
غلامی اظهار داشت: انتظار می‌رود بودجه تعمیر و تجهیزات خوابگاه‌ها در سال جاری به موقع تخصیص یابد اما دانشگاه‌ها برنامه‌های خود را اجرایی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری صندوق رفاه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو