Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی گفت: نجفی شهردار اسبق تهران سابقه دستگیری در سال ۹۲ داشته است که وزیر اطلاعات در این جلسه اشاره‌ای داشت که اگر هر کس دیگری با شرایط او برای شهرداری یا هر جای دیگر در آن مقطع کاندیدا می‌شد وزارت اطلاعات او را هم تایید صلاحیت می‌کرد.

قدس آنلاین: محمد علی پورمختار در توضیح جلسه امروز فراکسیون ولایی گفت: این جلسه با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد که در آن موضوعات متعددی نیز مطرح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این موضوعات سوالاتی پیرامون کم و کیف تایید صلاحیت آقای نجفی برای شهرداری بود مبنی بر این که چرا با وجود این که او سابقه دستگیری در سال ۹۲ داشته است از سوی وزارت اطلاعات برای شهرداری تایید صلاحیت شد.

وی افزود: وزیر اطلاعات توضیحاتی را در این باره ارائه کرد که ماحصل صحبت‌های ایشان این بود که اگر در آن شرایط هر فرد دیگری هم جای آقای نجفی کاندیدا بود وزارت اطلاعات او را تایید صلاحیت می‌کرد، لذا  این کار بنا به دلایلی صورت گرفت. وزیر اطلاعات در توضیح هم یک مثالی را زد مبنی بر این که حضرت علی (ع)یک والی را منصوب کردند که او سابقه بدی نداشت. اما وقتی منصوب شد دچار انحراف گردید. در قضیه آقای نجفی هم این اتفاق رخ داد که وزارت اطلاعات با این رویکرد او را تایید صلاحیت نمود.

نماینده اصولگرای مجلس در توضیحات موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه گفت: سوالاتی پیرامون واگذاری‌ها، خصوصی‌ سازی‌ها و نحوه‌ پیگیری و برخورد وزارت اطلاعات با مفاسد اقتصادی و کنترل بازار و سوء استفاده‌ها مطرح شد که وزیر اطلاعات بر موضوع پیشگیری اشاره داشت و تاکید کرد که در پرونده‌های تشکیل شده که اکنون در حال رسیدگی است وزارت اطلاعات ورود کرده بود، درباره‌ پیشگیری هم فعال هستیم به طوری که تاکنون وزارت اطلاعات هشدارها و تذکراتی داده که افراد فهمیده‌اند راه خطایی را طی کرده و دیگر ادامه راه ندارند که منجر به وقوع تخلف و جرم شود.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی هم در توضیح جلسه امروز این فراکسیون به ایسنا گفت: وزیر اطلاعات گزارشی از اقدامات این وزارت خانه برای مقابله با اقدامات و توطئه‌های معاندان نظام به ویژه گروههای تروریستی و مقابله با قاچاق مواد مخدر ارائه کرد. این که سربازان گمنام امام زمان همواره با رشادت‌های فراوان در مقابله با توطئه‌ها و اقدامات ضد امنیتی دشمنان و معاندان نظام ایستاده‌اند و این قابل تقدیر است.

به گفته‌ وی، وزیر اطلاعات در این نشست، گزارشی از اقدامات امنیتی در حوزه‌ داخلی ارائه کرد و  اعضای فراکسیون هم دیدگاهها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمد علی نجفی وزیر اطلاعات فراکسیون ولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات ظریف درباره خاطرات دوران وزارت خارجه

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • توضیحات ظریف درباره خاطرات دوران وزارت خارجه