Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@08:38:49 GMT

نوزادی که با ۳ سر در هند به دنیا آمد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۸۸۷

نوزادی که با ۳ سر در هند به دنیا آمد

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، این نوزاد دختر در بیمارستانی در ایالت اوتارپرداش به دنیا آمده و پس از تولد تحت عمل جراحی پزشکان قرار گرفت.

مادر باردار این نوازد اهل روستای «پیلوا» است و به پزشکان بیان کرد که وی و همسرش توانایی پرداخت هزینه های جراحی فرزندشان را ندارند و به همین دلیل پزشکان خود دست به کار شده و نوزاد را عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته پزشکان این نوزاد در بدو تولد شبیه به موجودات فرا زمینی بوده که پس از 3 ساعت جراحی با یک مغز تحت نظر پزشکان قرار گرفته و در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک نوزاد در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ شب گذشته واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888335

دیگر خبرها

  • ایتالیایی‌ها چگونه از دوران نوزادی تیم محبوب خود را انتخاب می کنند؟ / ویدیو فان
  • نوزاد عجول در این مکان متولد شد
  • برای نخستین بار در جهان شکل گرفت؛ چاپ سه بعدی این بخش از بدن حین جراحی
  • انجام عمل جراحی شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • شهادت یک نوزاد در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش
  • تصادف، جان ۳ نفر را در کرمان گرفت
  • تولد ۳۹ نوزاد در شاهرود/ حال مادران و نوزادان خوب است
  • ۲۰ مرکز درمانی مهم کلان‌ شهر تبریز را بشناسیم + آدرس